Nasıl Bilirdiniz?

24 6 3
                                    

Medya: Sıla Kılıç

Sabah lanet alarmla felan uyanmadım. Canım anamın harikulade(!) sesiyle uyandım. Annem: kalk kız saat kaç olmuş hâla yat sen yarın okul var nasıl uyancan bakalım. HEMEN GEL! BEN GELİRSEN SENİ CAMDAN SİLKELEYE SİLKELEYE UYANDIRIRIM! SILAAA!!!

Ayy gördünüzmü beni nasıl iltifatlarla uyandırdı. Resmen gözlerim yaşardı. Bu harika,muhteşem, mütevazi ,müktişim arkadaşınız yani ben Sıla Kılıç.
💥dırırı dındırının rırırının💥
 
Salak mısın gerizekalı?

Ve karşınızda benim iç sesim Tecahül-ü Mecazı Arif Efendi. Bu harika adını ebedi olan  edebiyat dersindeki bilgileri ezberlemek için vermiş olabilirim. Çünkü neden vermiyim dimi.

Annem Terlik 39 numaralı oyuncu Nesrin hanım, babam aman tadımız kaçmasıncı Haluk bey ve hayırsız, pislik, gudubet, öküzistus abim(ki bence o evlatlık) Sarp kılıç , ile birlikte Ordu da yaşıyoruz.

Ben 17 yaşındayım. Lise son sınıfa gidicem. Yarın evet evet yarın yürüyen binlerce zombi arasında geçireceğim 'Bir Yıla' başlayacağım. Geçen sene farklı bir okuldaydım.Bu okul yeni açıldı.Bende buraya gidicem. Bugün de o herkesin 2. Haftadan sonra giymeyi bıraktığı formalardan almaya gidicez.

SILAAA!

Yüzümü yıkayıp hemen aşağı indim. Babamgil bahçede kahvaltı yapıy...

Noluyo lan hayvan abim benim tabağımdakileri götürüyo ulan hain geliyom tutmayın beni

Tutmayın küçük enişteyi

Bak iç ses abimle seni de haklarım görürsün!

Bok yaparsın hihihihihihayt

O nasıl gülüş lan sinir oldum kaybol hemen

Sinir ol diye yaptım bayy beybisi😗

İç sesle tartışmayı bitirip sofraya abimin üstüne daldım. O sırada zeytin yiyen abim bir anda öksürmeye başladı. Ben bunu bilmiyordum nerden biliyim? Ve 9. sınıfta aldığım Sağlık Ve Trafik Bilgisi dersinden öğrendiğim bilgilerimi konuşturdum.

Abi ölüyon mu ölüyon mu???

Eğer ölüyom derse ölmüyordu. Yani heralde.

Abim orda boğulurken su yyyard gibi sesler çıkardı. Bende; endişelenmeye gerek yok diyerek sofraya oturdum.
O sırada annem bir bardak suyu abime içirdi ve abimin nefesi yerine geldi.

Ulan mal napıyon hayvan gibi insanın üstüne atlanır mı?

Seni öldürmek istedim belki ne biliyon? Sen benim tabağımı götürürken bana mı sordun acaba, gençlerde de hiç saygı kalmamış azizim.

Abi hep sevgimden bunlar çok seviyorum ben seni düşünemedim kusura bakma.Seni nasıl sevdiğimi bilirsin.

Kaçıncı derece dönüş abi bu sayıp sövmesini biliyon konuşsana şimdi de

Ben aileme saygılı bir bireyim.Ve büyüklük bende kalsın diye ailemin yanında birşey demedim.

Göt korkusu diyorum başka birşey demiyorum.

Ay ne alaka ne alaka

Hee inandım inandım

Abim: Tabi bilmezmiyim CANIM KARDEŞİM

Onu boşverip kahvaltımı yaptım.Sonra anneme sofrayı toplamasına yardım edip odama geçtim. Dolabımdan takım olan birkaç parça şeyi giyip aşağıya indim.

 Dolabımdan takım olan birkaç parça şeyi giyip aşağıya indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
DELİLER MINTIKASI / Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin