31

27.4K 2.1K 1K
                                    

kütüphane ve tiyatro kulübü, ortak etkinliklerini konuşmak için kütüphanede toplanmıştı. ortaya onlarca fikir atılıyor ve jungkook'un herkese ısmarladığı kahve eşliğinde sohbet ediliyordu.

jungkook'un tam bir centilmen olması taehyung'un çok hoşuna gitse de tiyatro kulübünden birkaç kızın da aynı şekilde hissettiğinin farkındaydı.

geldiklerinden beri sevgilisiyle konuşmaya çalışan jiwoo'ya ortamın tadını kaçırmamak için bir şey dememesinin kıza daha çok yüz verdiğinin farkındaydı. yine de sabretmeye çalışıyordu.

diğer yandan jungkook ise taehyung'a o kadar odaklanmıştı ki olan bitenin farkında bile değildi. oturdukları masada taehyung'un kolunu adeta esir almıştı. elindeki lacivert tükenmez kalem ile koluna dakikalardır resim çiziyordu ve ne olduğunu bitene kadar göstermeye niyetli değildi.

tabi taehyung da sevgilisi koluna her ne yapmak istiyorsa yapmasına izin verecekti.

"hangi romanı canlandıracağımıza karar verebilir miyiz?" dedi seokjin sıkılmış bir ifadeyle. muhabbetin sürekli konunun dışına çıkması sinirini bozmuştu.

"bence de." dedi jiwoo gülümseyerek "herkes en sevdiği yazarı söylerse daha kolay olur bence. değil mi kook?"

"bilmem." diyerek geçiştirdi jungkook. tanımadığı ortamlarda o kadar rahat davranamıyordu, üstelik ilk kez tanıştığı bir kız kendisine sürekli soru sorarken,  ve oyalanmak için taehyung'un koluna resim çizme sebebi de buydu.

meşgul görünmeliydi.

"en sevdiğin yazar kim mesela?"

"victor hugo."

jiwoo'nun güldüğünü duyduğunda bakışlarını kaldırdı jungkook. komik bir şey söylediğini düşünmüyordu.

"o adamın sefiller dışında bir vasfı var mı?"

"romantik akımın doğum simgesi ve 1830 devriminin esin kaynağı olması?"

"hayır yani başka eseri var mı?"

"bir idam mahkumunun son günü, notre dame'ın kamburu, les orientales-"

"şaka yapmıştım sakin ol."

"sakinim zaten. soruna cevap veriyordum sadece."

"şaka yapıyordum işte."

"gereksiz bir şakaydı." diyerek tekrar önüne döndü jungkook. şakaya alındığı falan yoktu ancak saçma ve yersiz olduğunu düşünüyordu.

diğer yandan taehyung ise sevgilisinin jiwoo'yu terslemesinden oldukça zevk almıştı. belki biraz gururu kırılır da jungkook ile flörtleşmekten vazgeçer diye umuyordu.

"notre dame'ın kamburu tiyatro için iyi olabilir aslında." diye öne sürdü masadakilerden biri. birkaç kişi ona hak verirken bazıları ise çok klişe olduğunu savunuyordu.

taehyung ilgisini masada dönen muhabbetten çekip çenesini jungkook'un geniş omzuna yasladı. "ne çiziyorsun?" diye fısıldadı dudaklarını büzerken. jungkook ise nerdeyse bitmiş olan çizimi göstermek için elini çekmişti.

the lovers tarot kartını temsil eden iki iskelet çizimiyle karşılaştığında büyükçe gülümsedi taehyung. kolunda oldukça hoş duran çizimin yanı sıra jungkook'un her alanda yetenekli olması da hayranlık uyandırmıştı onda.

above 80° | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin