ekat päivät Nummelassa

256 13 1
                                    

O l l i:
      Sunnuntai

Muutimme perheeni kanssa eilen Nummelaan, en olisi halunnut koska minun ainoat kaverini Joonas ja Tommi jäivät Ouluun. Huomenna on koulua enkä tunne sieltä vielä ketään. Tuskin saan edes kavereita."Olli tule auttamaan muutto laatikoiden kanssa!" Äitini huusi. "Otan vaa omat laatikkoni!" huusin takaisin. En vittu jaksaisi.

Time skip: Olli on saanut omat laatikkonsa huoneeseensa.

Vihdoin. Kello oli jo 18.00. Kävelin koulureittini, että osaisin sen huomenna. Minulla meni 30 minuuttia. Kun pääsin kotiin siellä oli makaronilaatikkoa. Lempiruokaani. Nam. Minulla kesti syödä, koska katsoin ihan just imuksen videoita. Se Olli on aika söpö... En siis minä. Sain syötyä ja menin huoneeseeni. Kävin suihkussa, iltapalalla ja pesin hampaat, sen jälkeen snäppäsin vielä Joonakselle.  "Meen nyt nukkumaan" laitoin Joonakselle "oke, öitä😙" Joonas vastaa. Perus Joonas. "Öitä"

Aamulla

Heräsin 6.10, kouluni alkaa  8.00. Menen aamupalalle, pesen hampaat ja puen. Laitan mustat farkut ja mustan kauluspaidan nappaan vielä eteisestä mustan nahkatakin. Olempa todella värikäs. "Emo" kuulen pikkusiskoni suusta. "Haista paska, ite oot." Sanon ja lähden. Snäppään Joonaksen kanssa. Hän on kipeä, joten ei mene tänään kouluun. Minua jännittää. En millään haluaisi mennä uuteen kouluun, mutta on pakko. Olen koulun pihalla yksin. Kellot soivat. En tiedä missä kotiluokkani on. Kävin melkein kaikki luokat kunnes päädyn musiikin luokkaan. Näen blondin pojan soittamassa pianoa. "Osaat soittaa hyvin" sanoin ja taisin säikäyttää tuon. "A-anteeksi jos säikäytin" sanoin. "E-eise mitään." Tuo blondi vastaa. "Oon muuten Olli" kerroin. "Oon Aleksi" hän sanoi ujosti. "E-etsitkö jotain?" Aleksi kysyy. "Mm joo, luokka 8d:tä" vastaan tuolle. "Aa kato oot samal luokal" Aleksi sanoo hymyillen. " Kiva! Mut jäin luokal ku ei kiinnostanut mennä kouluun" kerron Aleksille.

---------------------------------------------
Sanoja 276

Aleksi on 15 ja Olli on 16 mut se jäi luokalle :D

Ihailusta Rakkauteen // Olli x AleksiWhere stories live. Discover now