Ollin pov:
"Huomenta Aleksi" aloitan "kui kauan oot ollu hereillä?" Jatkan
"Viidest asti" Aleksi vastasi "mitäs sä jo sillon heräsit" kysyin "en tiiä, ei väsyttäny" tuo vastasi väsyneesti. "Mitä jos ei mennä tänään kouluun" ehdotan. "Sinne on pakkomennä" Aleksi sanoi. "Ei oo jos on kipeenä" kerroin vihjailevasti. "Mut Joelilla on ne bileet tänää nii aijotko mennä?" Aleksi mietti "kyl mä mee" vastasin"Tuu kattoo mitä tein sillon ku olit viel nukkumas" kuulen Aleksin äänen olohuoneesta. Pelottavaa mitä hän on voinut tehdä. Kävelin olohuoneeseen ja näin tyynyistä tehdyn majan. "Aleksi mitä tää on?" Kysyn naurahtaen. "Mä rakensin majan" aleksi kertoi sulosesti. "Tuu tänne'" aleksi huusi. "Tullaan" sanoin vähä naurahtaen.
Joelin pov:
Vittu jes perjantai. Ajattelen. Ne mun bileet on tänää ja sinne on tulos vitusti tyyppei.. tai ainaki aleksi ja se riittää mulle. Toivottavasti se vitun Olli ei tuu se vaikuttaa silt et sil ja aleksil on jotain juttuu. Oon ihan kuses aleksiin vaikka se on vast 15 mut silti. Sen söpö hymy ja meren siniset silmät. Kuulostaa vähän oudolta mut oon tykänny aleksista koko se aika mitä ollaan tunnettu eli ihan ala-asteesta asti. Jos en saa aleksia tänään niin pitää sit kai mennä eteenpäin tai isken siel jonku ja sit Aleksista tulee mustasukkainen.
Jos ostan sinne bissee ihan vitusti, mut se ei riitä. Mistäklhön sais viina ku ikä ei riitä viel ostamaan sitä. Mietin. "Noh mut se on sen ajan murhe" totean itsekseni. Mut nyt pitää lähtee kouluun. Oon koululla enkä näe Ollia tai Aleksia missään. Arvasin että niillä on jotain juttua.Aleksin pov:
Ei menty tänää kouluun Ollin kaa koska ei jaksettu. En kehtaa enää ainakaa mennä Hokan bileisii koska kaikki luulee että mulla ja Ollilla on jotain vaikka ei todellakaan ole. Tai noh emmä tiiä onks meil mitään Olli on hyvä tyyppi ja tykkään Ollista kaverina. Mutta en tiiä luotanko Olliin ihan 100% koska mun on vaikee luottaa ihmisiin sen jälkeen mitä tapahtu.
"Olli" sanon vaikka en tiedä miten jatkaa. "Kerro" Olli vastaa hämmentyneesti. "Voinko luottaa suhun?.." kysyn. Miksi kysyin tota ei,ei,ei Aleksi ei. "Tottakai voit" Olli hymyilee ja pörröttää hiuksiani.
Kello lähestyy puoli kuutta ja Joelin bileet alkaisivat kuudelta. Havahdun kuitenkin Ollin ääneen. "Alappas pukemaan jotain permpaa päälle" Olli sainoi yhtäkkiä. "Miksi?" Kysyn. "Tuut mun kans Joelin bileisiin." Olli sanoi. "En varmasti tule" vingun. "Tuu ny vaa meillä tulee tosi hauskaa" Olli hymyilee pienesti. "No okei, mutta ei sitte mitää ryyppy keissiä koska en haluu." Kerroin. "Okei baby Aleksi." Olli sanoi söpösti. Joo öö en just ajatellu tota..Joelin pov:
Joelin bileissä:Olli ja Aleksi tuli sisään niinkuin joku pariskunta. Ei vittu ihan oikeasti. Aleksi näyttää kyllä vitun hyvältä. Ei Olli sen hullumpikaan ole. Aleksin sisko Alma näyttää kans tänään erityisen hyvältä. Jään tuojottamaan Almaa ja hän huomaa sen. Aleksi ei tiedä että Alma on täällä paitsi jos hän on kertonu Aleksille. Haluan kertoa tunteistani hänelle mutta en tiedä miten. Mutta sitten tajusin, että voin laittaa tuntemattomasta numersto hänelle viestiä.
Aleksin pov:
Pääsimme tai oikeastaan jouduimme Joelin bileisiin. Pääsimme sisälle ja melkein heti sain viestin. Se oli tuntemattomasta numerosta. Näytin sen Ollille ja hän sanoi että minun pitää avata se, avasin sen ja siinä luki "tykkään susta" ensimmäinen ajatus oli että Olli, mutta Olli katsoi minua hämmentyneenä joten se ei voinut olla Olli ja hän ei edes ole ollut puhelimellaan. Unhodan koko jutun ja melkein heti sen jälkeen tanssin Ollin kanssa. Miten tässä on näin päässyt käymään. Minua alkaa väsyttämään. Bileet ei ole minun juttu. Kerroin Ollille että minua alkoi väsyttämään ja hän ehdottaa että menisimme joten olemme lähtemässä kunnes näen Joelin ja siskoni Alman. "Olli.." sanoin "kerro" hän vastasi "mitä vittua tuolla on Alma ja Joel" sanon. En tiedä olenko järkyttynyt vai mitä. "Pitäisikös meidän lähteä?" Olli kysyy. "Ehkä se olis parempi sillee". Sanon ja lähdemme. En ole puhunut perheestäni Ollille mutta varmaan pitäisi.
Ollin pov:
"Kuka on tää Alma" Kysyn kun olemme päässeet meille. "Aa öö se on mun sisko.." Aleksi kertoo. "En tiiä miks järkytyin ku näin Joelin ja Alman suutelemassa koska ei oo mun asia mitä se tekee" Aleksi jatkaa. "Ymmärrän sua" kerron.
-----------------
687 sanaa
Yaas vähä pitempi luku täl kertaa ja joo vaihoin Aleksin siskon nimen Almaks koska tuntu tosi syylliseltä pitää sitä sen oikeeta nimee siinä. Ja oon nyt täälläki pitäny tälläst ns kesälomaa että nyt uutta lukua <3
YOU ARE READING
Ihailusta Rakkauteen // Olli x Aleksi
FanfictionOlli ja hänen perheensä muuttaa Nummelaan vaihtelun vuoksi, mutta mitä taphtuu kun tuo 16 vuotias teinipoika löytää nuoremmasta seuraa? Voi sisältää kirjotusvirheitä.