Perhoset

146 6 4
                                    

koululla

Joelin pov:

Oon ollu kipeenä pari päivää ja näin Aleksin ja jonkun muun pojan kävelemässä oville päin joten päätin juosta Aleksin ja tuon pojan luo. "Moi Aleksi" tervehdin. "Mun nimi on Joel" lisään. "Täs on Olli se tuli meijän kouluun ku se muutti jostai Oulusta" Aleksi kertoi. Vai että Olli. En halua ketään Ollia meijän kaveriporukkaan. Siihen kuuluu myös Niko mut se muutti Ouluun. Osaakohan toi ees soittaa. Tuskin.

Ollin pov:

Huomasin ettei Joel tykännyt minusta, mutta minun mielestä hän vaikutti ihan kivalta. "Voin tietenki olla yksin jos ette haluu et oon teijän kaa" sanoin "Olli kyl sä voit olla meijän kaa" Aleksi sanoin. "Mun luon on ylihuome bileet et voitte tulla sinne" Joel kertoi "mut mä meen ny Rassen ja Matiaksen kaa nähää joskus" hän jatkoi. "nähää" huikkasin.

Aleksin pov:

Onneks tänään on neljän tunnin päivä normisti meil ois 7h päivä, mut tänää meil on sijainen joka ei tiiä vittuakaa. "Voidaaks tehä tänää jotai?" Kysyn. "Joo. Mitä haluisit tehä?" Olli kysyi "mennää piknikille" sanon "okei" Olli suostui. "Aijoks mennä sinne bileisii?" Olli kysyi "meen jos sä meet, koska en haluu olla siä yksin" vastaan. Olli on tyyppi joka kuuntelee mua toisinku Niko ja Joel. Joel on semmoinen aika pitkä blondi. Perus. Ja Niko on semmone lyhyt brune. Olli on enemmän mun tyyppiä. Haluaisin ihmisen kenelle voin puhua vaikeista asioista tai ihastus jutuista Olli voi jopa olla sellainen.

Koulu loppu. En tiiä menisinkö sinne Joelin bileisiin. Oon omassa maailmassani ja hätkähdän siihen kun joku tulee halaamaan minua takaapäin käännyn, se on Olli, hän sai perhosia vatsaani. Miten?! En ole ikinä tuntenu tällaista tunnet. Mitä tämä on?

Ollin pov:

Meillä oli eri tunnit Aleksin kanssa vaikka ollaan samalla luokalla. Alkoi tuntua yksinäiseltä. Tarvitsin halin. Päätin että heti kun näen Aleksin juoksen halaamaan häntä. Koulun päätteeksi näin Aleksin keinulla odottamassa minua joten päätin juosta halaamaan häntä. Siinä oli hyvä olla.

----------------------------

305 sanaa


Ihailusta Rakkauteen // Olli x AleksiWo Geschichten leben. Entdecke jetzt