part 7

61 1 2
                                    

We werden allemaal langzaam wakker. Ik liep naar beneden toe en ging het ontbijtje maken voor de rest. Ik gaf even een blik naar de klok en die stond om 11 uur. Daar kwam om half 12 kaj naar beneden gestrompeld. Hee lieverd heb je nog lekker geslapen. Nou nee court ben nog moe zei kaj. Lieverd ik wou even naar de stad gaan. Waarom wat wil je daar doen dan court. Nou ik dacht dat we wat lekkers halen voor vanavond. Wat wil je halen dan schat. Nou ik ga me nu even omkleden loop je mee naar boven toe, ik loop me zei kaj tegen mij. We stonden in zijn kamer en kaj keek naar zijn ring en deed hem af en zag dat er in zijn ring wat stond, hij begin het te lezen wat erin stond. Er stond in kaj<3courtney en onze datum. Hij deed hem weer om en zag mij in een krop top staan en een strakke zwarte leren broek. Je ziet er sexy uit en je hebt een lekker kontje in die strakke broek heerlijk ik hou van je kont. Haha oh en niet van mij dan kaj, wel ik hou ook van jou hoor. Mooi hihihi ik hou ook van jou kaj. Kom we gaan naar de stad toe, ja is goed. We liepen zachtjes naar beneden want de rest sliep allemaal nog, we pakten onze jassen en deed de deur heel zachtjes dicht. Kaj pakte zijn scooter en ik stapte achterop en we reden naar de stad toe. We waren aan gekomen in de stad en ik liep gelijk naar een kleding winkel. Kaj jij moet even buiten blijven staan ik kom zo terug, oke is goed zei kaj. Ik liep naar binnen en kocht wat leuks en liep weer naar buiten. Nou wil ik toch weten wat je hebt gekocht, haha krijg je niet kaj dat zie je wel. Okee oke dan wacht ik daar maar op. Kaj, ja schat, je weet toch dat het passen is vandaag he. Ja de 2de dag, ja klopt kaj gisteren hadden jullie een optreden en vandaag zijn jullie vrij dus ik dacht laten we gaan barbicquen met z'n allen. Lijkt jou dat niet leuk dan, ja super goed idee. Kaj pakte mijn han vast en trok me mee naar de supermarkt. Ho kaj wacht effe we moeten ook een barbicque kopen. Die hebben wij thuis staan zei hij tegen mij, okee moooi. We liepen naar binnen, ik pakte een winkelwagen en we begonnen met het vlees te pakken. We moeten alles voor 10 personen hebben, ja ik pak wel 3 grote bakken pindasaus en stokbrood kruidenboter en nog veel meer. We pakte ook drinken doen we drank vroeg kaj. Nee dat doen we niet want morgen moeten jullie weer optreden, ohja dag klopt haha was het vergeten. Jij maar ik niet hihih. We gingen naar de kassa we legden alles op de band toen we plots onze namen hoorden. KAJ VAN DER VOORT EN COURTNEY VAN DER VOORT. OMGG KAJ VAN BBRAVE EN ZIJN VRIENDIN. Kom we gaan een foto vragen en een handteking aan hun. Zullen dat wel gaan doen zei djamilla tegen kim. Ja duh je komt ze niet vaak tegen dus we doen het gewoon. Ze liepen op ons af. Hooi mogen wij op de foto met jou kaj. Uhmm ja is goed. Ik duwde kaj in zijn rug. Lieverd mag ik het geld dan ga ik wel betalen. Is goed hier mijn protomonee. Kaj ging op de foto met kim en djamilla. Toen ze klaar waren vroegen ze of ik op de foto met hun wilde. Uhmm ja is goed. Mogen wij ook een foto met jou en kaj samen en dat wij er dan bij staan. Ja is goed. De winkel wisten wie kaj was dus die snapten het wel. Die kassa medewerker maakte de foto. Super bedankt kaj we zien jou wel weer als bbrave gaat optreden. Ja is goed dag dames. Zo kunnen we dan nu eindelijk naar huis hebben we alles. Ja we kunnen gaan. We liepen naar de scooter toe en ik bracht het winkelwagentje terug en kaj zat al klaar op zijn scooter. Let's go riep ik, haha we gaan schat. We reden naar huis toe en ik belde aan jai deedt open. Wat hebben jullie allemaal gehaald. Nou jai dat is voor de bqq voor vanavond. Lekker zeiden de rest.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 09, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

LOVEWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu