part 2

206 1 0
                                    

Goedemorgen de zon scheen vel door de gordijnen heen. Ik stapte het bed uit kleedde me om en liep naar beneden. Goedemorgen mam. Heb je heerlijk geslapen ja en jij ik ook. Nu nog effe opmaken en dan richting school. Ik was helemaal klaar nu alleen tas pakken en dan naar de bus. Ik pakte mijn jas en tas en liep naar de voordeur en deed hem open en daar dicht. Ik liep nu naar de bus onderweg kreeg ik appjes van de meiden dat ze ook zo op school waren. Eenmaal in de bus kreeg ik een appje van kaj.

appje van kaj

Kaj: goedemorgen dearling lekker geslapen.

Court: ja heerlijk mooiboy en jij.

Kaj: ik ook heb je zin in vanmiddag.

Court: ja echt wel ik moet nu effe uitstappen.

Kaj: is goed spreek je later wel x.

Court: is goed x.

Ik stapte uit en liep het plein op. Ik zag milene zoë michelle en savannah al staan. Hee riep savan. Hee wat straal jij. Nou vandaag een afspraak je met kaj toch. Ohja riep michelle vergeten. Haha gekkerts. We liepen naar binnen naar onze kluisjes. Onze kluisjes hingen vol met b-brave en onze favo's. Wat hebben we eerst zo voor les. Maatschappei hebben we zo. Maar tot onze verbazing ging de les niet door. Uhmm waarom valt deze les uit meneer. Nou jullie gaan wat doen met een paar mensen. Welke mensen bedoelt u dan. Dat zie je wel zo. Loop maar mee meiden naar de aula. En alle leerlingen zaten in de aula. Uhmm meneer wat gaat er gebeuren hier. Wacht maar af. Eerst moest ik zitten daarna savan daarna zoë en daarna michelle en daarna milene. En waarom moeten we zo zitten meneer. Kunnen jullie nou niet een keer stil zijn en niks vragen maar gewoon kijken. Oke meneer. Er kwam iemand op het podium en die ging vertellen dat er vanochtend naar school was gebeltd door een manager. Voor een paar meiden en dat ze wat gingen doen en vragen maar wie die mensen waren mochten wij niet zien. Dus we kregen allemaal blinddoeken om. Hallo ik zie niks meer dat is de bedoeling. De man liep weg en er kwamen 5 jongens het podium op gelopen. Alle meiden van de school waren aan het gillen. En wij snapten niet waarom. Toen pakte iemand mijn hand vast en trok me mee. Volgens mij het podium op en daarna naar achteren. Volgens mijn gevoel stonden we niet meer op het podium. Iemand ging met zijn handen naar mijn hoofd. Hallo mag de blinddoek nou af. Hij werd van mijn hoofd afgehaald en schrok want kaj stond voor mijn neus. Uhmm kaj we zouden toch vanmiddag afspreken. Ja dat klopt maar de school heeft jullie vrij gegeven we hebben met jullie school gebeld en die vonden het goed. De andere stonden wel op het podium en die zagen het nu ook. Dioni jai cassius en samuel stonden voor hun. Kaj trok mij van de aula weg we stonden nu in de gang. Kaj wat gaan we hier doen moeten we niet terug naar de anderen. Nee nog niet eerst dit doen. Hij pakte mijn hand vast en trok mij tegen zich aan. En ging met zijn handen over mijn gezicht heen en legde zijn duim op mijn kin. Ik keek in zijn mooie blauwe ogen en zijn gezicht kwam langzaam naar mijn gezicht toe. En onze lippen raakte elkaar en wat voelde zijn lippen zacht aan en wat kan hij goed zoenen. Het was heerlijk wauww ik smelt helemaal van hem. Toen we klaar waren met zoenen. Kaj waarom doen jullie dit allemaal voor ons. Nou uhmm wij nou. Kan je uit je worden komen. Stt zei ik en ik gaf hem een lange zoen op zijn mond en zoende terug. Kaj moeten we niet terug naar de aula. Ja dat doen we nu wel. Maar court mag ik je hand. Ja is goed ik gaf mijn hand en hij pakte mijn hand vast en we liepen hand in hand naar het podium weer op. Kaj ging bij de rest staan. Nou we zijn nog niet klaar ze pakte allemaal hun microfoons. Ze pakten 5 krukjes en zetten ze neer. Willen jullie gaan zitten. zoë ging bij cassius op de kruk zitten. Michelle ging bij samuel op de kruk zitten. Savan ging bij dioni op de kruk zitten. En milene bij jai op de kruk. Ik ging bij kaj op de kruk zitten en ze zeiden start de band. Het liedje vanavond is van jou kwam. Wauw geweldig dit. Kaj fluisterde in mijn oor als het liedje afgelopen is heb ik nog iets leuks voor jou. Hihi is goed. Ze begonnen met zingen. Michelle straalde helemaal want sam was de hele tijd romantisch aan het doen. En michelle geniet er helemaal van. Alle boys pakten onze handen vast en geweldig. Het liedje was bijna afgelopen. Kaj pakte mijn hand vast en trok mij van het krukje af en dat deed de rest ook met de andere meiden. Kaj zwaaide heen en weer met zijn handen. Toen deed hij zijn microfoon in zijn andere hand ik greep mijn kans. Ik fluisterde dat ik zo terug was. Ik liep naar mijn kluisje oh waar is die eindelijk heb hem gevonden een roos met een ring erom die had ik gekocht voor het concert en een knuffel met iloveyou erop. Ik pakte een tasje deed hem erin en liep weer terug naar de aula liep het podium weer op. Wat heb jij gedaan. Ik fluisterde in savan haar oor dat wat ik had gekocht dat kan ik nu wel geven ohja dat is een goed idee. Ik zorgde dat kaj het niet kon zien wat er in zat. Sam fluisterde in michelle der oor straks als we klaar zijn met optreden dan gaan we wat doen saampjes. Is goedd. Het liedjes kwam van love. Ik greep mijn kans voor dat de band starte. Ik zou nog wat willen zeggen voordat de liedje begon mag dat. Ik kreeg van de geluidsman een microfoon. Nou kaj daar sta je dan bij mij op school en de rest ook. Meiden willen jullie bij mij komen staan. Ze stonden achter mij. Ik fluisterde in savan haar oor. Ik denk niet dat ik het kan ik kreeg tranen in mijn ogen je kan het court geef mij het tasje dan. Ja is goed ik gaf hem. Michelle het briefje zit in de tas mag ik hem ja ze pakte het en gaf het aan mij. Ik begon het op te lezen.

LOVEWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu