Dřív bývalo všechno jinak, nikdy to nebylo dokonalé, ale byla tu a vše držela při sobě. Ve škole jsem to nikdy neměla lehké, ale vždycky jsem držela hlavu vzhůru a to díky vlídným slovům která vyšla z úst mé matky. Před čtyřmi lety matka zemřela a od té doby to šlo všechno k zemi. Otec začal pít a já jsem byla sama, na všechno.V tu dobu mi bylo dvanáct, asi dva roky po té mě našel Luke. Luke je něco jako velký taťka, sbírá mladý holky, skupuje drogy a potom pořádá večírky v jeho soukromým domě. Vydělal na tom spoustu peněz, a já v tom jela s ním. Řídila jsem celou jeho jednotku pro obchodováním s drogami. Luke tvrdil že jsem jedna z nejhezčích co má a proto mi to tolik jde, já tvrdím že je potřeba tvrdá slova a vydírání.
Tohle byl svět ve kterém jsem byla, zrodila jsem se proto a zasvětila tomu tolik odhodlání, že jsem horší než ďábel sám.
Divoké večírky, bez spánku pod vlivem neustálého nevnímání pohybů vlastního těla. Hlasitá hudba všude okolo, tančit až do rána. Miluji sex,alkohol a drogy. Nemám city, matka si je vzala sebou a já měla svůj svět. Svůj malý nelegální svět.
Máme tu ale svá pravidla, svoje skupiny lidí, jsou tu národy co proti sobě válčí v nemilosrdné krvelačné válce.
Všichni chtějí být špička, válet se v penězích a neustálý počet drog stoupající směrem nahoru.
Lidé kteří jsou zasvěceni tomuhle světu mají na nějaké části těla vytetovaný malý trojúhelník,tak je nejlépe poznáte.
Já ho mám na zápěstí a Luke na rameni, potom je tu ještě Mey a Alexis. Ty byly první co mě představily tomuhle světu , co mě zasvětily do tohohle světla.
Ale teď mi ho vzali , vzali mi ho kvůli němu. Otec se po celé té době postavil znovu na nohy a v mysli se mu vyvodilo že mě znovu dostane do té doby co jsem byla "hodná holka"a jelikož je pořád můj zákonný zástupce měl nárok na to mě dostat tak kde teď jsem.
Jmenuji se Faith Smithová a momentálně jsem na tom nejhorším místě. Westingstn. Nápravné zařízení pro mladistvé.
________________________________________
o. Takový kratší prolog ale nějaký info k začátku. <3
o. Panebože, znáte to když si takhle sedíte na hodině matematiky a blikne vám v hlavě myšlenka na skvělý téma na příběh?
Jestli tohle dopíšu, tedy já si věřím, protože tohle je tak skvělý téma, všichni píšou o tom jak je Harry badboy a tak a já jsem se rozhodla že on nebude jediný kdo bude #bad :D
o. Budu se snažit co nejvíc přidávat, protože já se na to strašně těším.
o. Zatíím readers <3
ČTEŠ
Desire. (H.S/ff)
Fanfictionona:"Víš ,že tohle místo nic nevyřeší, stejně do toho znovu spadneme" on:"Nevadí mi to, jsi tu ty" Na světě jsou dva druhy lidí, ti dobří a ti špatní. Já jsem mnohem horší.