Jimin
Park Jimin vagyok 24 éves és jelenleg nem rég diplomáztam le 4 éves egyetemen. Irodai asszisztensként végeztem el, amit szeretek csinálni. Szeretem a pörgős munkát, legalább eltereli minden leterhelő gondolatomat. Imádok mindig úgy felkelni, hogy a kávémat iszogatom. Van egy örökbefogadott 2-os fiam , akit nagyon szeretek a neve Park Jun. Még most tanulják a szorzótáblát de ügyesen megtudta tanulni az 5-ös és a 10-est . Az egyetemen rengetek emlékeim vannak és Taeval végeztem el. Tae már 8 éve a lelkitársam, akinek mindenről beszoktam számolni. Együtt megyünk el vásárolni meg ami Junnak szüksége lesz, park, bárba, Jun nagyanyjához és még sorolhatnám. Taeról meg rólam mi a helyzet? Mind a ketten szinglik vagyunk mert Kook és Yoongi egy úton mentek és tőlünk nagy távolságot tartott mind a kettő. Taeba egy kicsit furcsálom a dolgokat, amikor Kookról ejtettem pár szót akkor a képén megjelent a fintor és elment a kedve az egésztől, főleg attól amit szeretett volna velem csinálni. Nemtudom a mai napig is, hogy Tae mit akart volna nekem mondani de nem volt lehetőségem megkérdeznem tőle. Szereti magába tartani a titkait, amit csak ő tud. De egyrészben nagyon imádnivaló és sokszor is gondoskodott rólam meg Junról. Taet már családtagomként tekintek rá, ahogy ő magát. Tiffi nénikém mind a hármunkat szeret és minket a gyerekeinek tart. Aranyosan Junnak a kedvenc ételét főzi és babapiskótát vesz mert Jun nagyon szereti. Tae sokszor foglalkozik vele, ahogy én is és hálás vagyok hogy örökbefogadtam. Kook meg Yoongi erről nemtud, de szerintem erről nem is kell nekik. Nekem is van magánéletem és annyi év elteltével kinek is érdekelne hogy mik történtek velem. Néha szoktam nézni az instájukat és csomó időt eltöltenek egymással a napjaik alapján amiket kitesznek. Lehet hogy nekem meg Kooknak nem kellett volna összejönni. Ritkán szoktam este sírni, amikor rólam meg Kookról jönnek az emlékek, de mindig magamba kell tudatnom hogy ez csak a múlt és én a jelenben élek. Taenak erről is csak ritkán számolok be, de ha mindig akkor nem akarom hogy ez miatt a kedve el is menjen de néha jól esne egy ölelés..
-Apaaa apaaa kelljél! Légyszíí -a karomat rázogatta Jun, hogy kelljek ki
Egy kicsit nyöszörögtem és kinyitom a szememet mosolyogva rá
-Ohh te vagy az Jun? Ahh lassan nem is kell ébresztő mert eljön ide hozzám
Kuncogok és felmászik az ágyra majd megölel. Fejére simítok és adok rá egy puszit. Annyira megszerettem Junt hogy nem örökbefogadott gyerekként tekintek rá, hanem a sajátoméra.
-Hogy aludtál picim? Hm?
-Jól aludtam apa és nagyon szépet álmodtam
-Mit álmodtál kincsem? -annyira jó látni, amikor boldog. Sokszor akarom így látni.
-Hogy az új verda autómban ültem és egy új fiúval találkoztam
-Egy új fiú? Ki az új fiú picim? - fejére simítok és adok rá egy puszit
-A neve Chanyeol és ő az egyetlen barátom. 1 hete jött de gyorsan megbarátkoztak vele a többiek. Segíteni szoktam a leckében és egymásnak szoktuk megosztani a kaját. Látni akarom és vele akarok játszaniii
-Ohh valóban? Rendes gyereknek tűnik de vigyázz ha bántani mer téged akkor szólj nekem rendben? -mosolygok rá
ESTÁS LEYENDO
JiKook - A Sötét És Világos Szerelem 2 (+ 16)
Fanficᥫ᭡ az első évad folytatása. Jungkook egy irodai cégnél kapott állást hogy átvegye az örökséget. Visszatért a pimaszsága és gyerekes is. Barátnőjét nemtudja elviselni de ennek ellenére mindent megad neki. Jimin aki új asszisztensként megfogja kapni a...