Prolog

160 10 1
                                    

Moje nová FanFiction, tentokrát ze světa Death Note a Bleach. Omlouvám se za jakékoliv chyby.

Procházím krajinou, mrtvou krajinou, která je mým domovem a domovem všem, kteří jsou mi podobní. Navždy odsouzena, k putování tímto světem, jednou velkou pustinou. Jednou z mála možností k rozptýlení tu může být hrání nesmyslných her s ostatními nebo občasné návštěvy světa lidí. Kdysi dávno tu bylo mnohem živěji, ale v poslední době začíná být naše existence úplně zbytečná, jen občasné zapisování lidí do zápisníku smrti, jen náš způsob útěku smrti. Mé jméno je Sirjak a jsem shinigami.

  Jdu pouští, vracím se zpět na to místo, okolo není nic jen skály a písek, nic zajímavého. Až teprve nedávno jsem našla zvláštní věc na tomto místě. A tou je portál. Ty tu bývají obvyklé, jen další portál, přes který mohou bohové smrti pozorovat lidi při jejich každodenních životech anebo přes něj svět lidí navštívit. Ale v tomto portále byl jiný svět, rozdílný od světa lidí. Viděla jsem v něm sice osoby podobné lidem, ale jejich oblečení nesedělo do období, ve kterém byly lidé teď. Nosí černá kimona přepásané bílým pásem a meče, které nazývají zanpakuto. Od doby, co jsem tento portál objevila chodím pozorovat jejich svět. Je zajímavý, originální a nenudný. Nádherný poklad na zahánění nudy v mém světě.

S tebou chci býtKde žijí příběhy. Začni objevovat