1

19 1 0
                                    

YUKARIDA ZİLAN VAR.İYİ OKUMALAR
Sabah mesaj gelmesiyle uyandım atan kişeye şuanda saydırıyordum,yani niye sabahın köründe mesaj atarsınki.

057:Sen nasıl bir insansın?

057:Herkese kötü davranıp aşalıyorsun.(Görüldü)

057:Bir yüzündeki nefrete bak.En yakın arkadaşın Yaren dışında herkese kötü davranıyorsun bak bi kendine.

057:Sen bencilsin,korkaksın,sen sadece kendini düşünüyorsun hiç insanların kalbini kırıyormuyum diye düşünmüyorsun.O gün sen kıza çarptın ama kızı azarlayan gene sen nasıl bir varlıksın.(Görüldü)

Zilan:Olm yazıcak saatmi yoktu bu saate yazıyon güzellik uykumdan mahrum kaldım gelde yine uyu.Benden bu kadar nefret ediyorsan engelleye bilirsi. bebeğimm.

057:Al işte sen gene kendini düşünüyorsun,sen salağın tekisin.Ben değil sen engelle kolaysa.

Zilan:Tamam,sorun değil.Ayrıca aynaya bakınca ne gördüğümü çok merak ediyorsan söyliyeyim.Bom boşa bir insan hiç bir şey hissetmiyorum tamammı?

057:Ne yapıyorsan yap umrumda değil.(iletilmedi)

İnsta

zilanaksar_:O ışıklı okyanus tamamen sessizliğe gömüldü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

zilanaksar_:O ışıklı okyanus tamamen sessizliğe gömüldü...:)

yarenkosan._.:Bu ne güzellik ya.
zilanaksar:Sana çekmişiz ya ne yapabilirizki bebeğimm.:)

234:Oha taş taş
478:Oha çok güzel .

egedural01:Kanka bu kadar güzel olma sevgilim sonra kıskanıyor @zilanaksar_:... Ben kaçar

--------------------------

Off bu gün okul var ya son zamanlarda okulun gündemindeyim.Ben Zilan Aksar herkes onlara kötü davranmamdan dolayı benden korkuyor bende bunu eğlenceye çeviriyorum telefonumdan bildirim sesi gelince telefonunu açtım.

fakefake239:olm engelimi kaldırsana numarası 057 başlayan.

zilanaksar_:Niye napıcaksın daha fazlamı sövücen kardeş.

fakefake239:Kardeş deme lâzım olur.:)

zilanaksar_:Gerek yok KARDEŞ.

zilanaksar_:Engeli kaldırıcam ama sövmicen.

fakefake239:Tamam KARDEŞ.
***

057... BOŞ İNSAN diye kaydettiniz

Zilan:Ne var ne olm.

BOŞ İNSAN:Kızım sen insanlara çok dolusun.Çok üstüne gidiyorlar baban zaten yok anneni gördüğün yok çok üzülüyorsun ama belli etmiyorsun.İnsanlara çokk kızıyorsun bu yüzden.

BOŞ İNSAN:Sen sadece insanlardan değil kendinden de nefret ediyorsun.Seni bırakıp giden herkesten.

BOŞ İNSAN:Senin kendini sevmen ne yapabilirim?

Zilan:Ne oldu kafanmı güzel senin içtinmi benim kendimi düzeltmem için baba sevgisi şefkati görmem lâzım bir babamda olmadığına göre abimde bizi bıraktı toprak aldı onu:)Habirde ismini bilmem lâzım" BOŞ İNSAN" diye seslenemem.

BOŞ İNSAN:İsmimi bilmene gerek yok gerektiği zaman ben sana...:)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.

İLK BÖLÜMÜ KISA YAZDIM.BÖLÜMLER KISA YADA UZUN OLABİLİR.KEYFİME GÖRE OLUCAK CANIMIN İÇLERİ
.
.







Yanlız Ve Yorgun-•YARI TEXTİNG•-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin