Egy átlagos napomnak indult hétvégén elhívtam Grétát meg Lillát hogy nem-e akarunk valahova menni. A lányok nyilván igen mondtak és a szüleik is elengedték őket. Nem tudtuk, hogy hova menjünk mint mindig de szerencsére Lillának most is volt ötlete:
L: -Lányok nem messze tőlünk tudjátok ott a "semmi" közepén van az elhagyatott ház mehetnénk persze ha van kedvetek kitekerni mert ügye bár elég szar út van ott.
K: -Felőlem mehetünk.
G: -Nekem is jó lesz.
L: -Meg mondjuk vihetnénk kaját és piknikezhetnénk .
K, G: -Rendben.
Elindultunk a megbeszélt találkozó helyre és onnan együtt mentünk a házhoz. Mikor oda értünk letettük a plédet és elkezdtünk enni.
L: -Ahhj elfelejtettem hozni kanalat most hogy egyem meg a pudingomat? .-.
K: -Balfasz
G: -Az élet nagy problémái nem tudod, meg enni a pudingod.
Karina és Gréta elkezdtek nevetni Lillán, a lány meg csak szomorúan nézett. :') Miután megkajáltunk fel álltunk és körbe mentünk a ház körül. Lilla már az elején be akart menni de én egy kicsit féltem mert ha észrevesznek akkor a telek értés vagy mi. De berángatott minket és azt mondta, hogy ne parázzak nem fog észre venni minket. Be mentünk az egyik kinti részébe ahol az egyik helységbe be volt omolva a fal és egy másik meg be volt lakattal zárva inkább nem értünk hozzá egy harmadik szoba is volt ott ami egy fürdőszoba volt annak csak kinyitottunk az ajtaját és benéztünk ez a három helység egy kisebb konyhából indult aminek ki volt törve az ablaka. A lányokra rá is szóltam, hogy óvatosan el ne vágja őket. Grétát tudtam, hogy nem olyan de Lilla tud olyan hülye lenni, hogy poénból elkezd vele játszani és balfasz lesz és megvágja magát. Volt az udvaron egy fészer is ami be volt csukva de nem tudtuk kinyitni mert be volt ragadva. Egy kisebb ilyen kukoricás tároló is volt vagy mi volt az és fel volt lógatva egy hátizsák Lilla egyből észrevette és mondta is:
L: -Halljátok ott egy ilyen túra táska nézzük már meg hogy mi van benne!
G: -Hát hajrá én nem nyúlók hozzá.
Szépen le akarta venni de olyan régi volt hogy magától leszakadt. Sok újság volt és egy-kettőt kiszedett Lilla és megnézegettük.
L: -Öhm lányok...
K, G: -Mi az?
L: -Ebbe nem csak újság van valami furcsa világító kövek is vannak, nem olyan nagyok, van egy piros, kék és egy zöld.
L: -Stip stop a piros!
G: -Enyém a zöld.
K: -Héé azt én akartam, de akkor a kék is jó lesz.Mikor megfogtam a követ valami furcsa érzést éreztem.
K: -Ti is érzitek ezt az érzést?
L: -Számból vetted ki a kérdést.
G: -Én nem érzek se... ohh már én is érzem.
K: -Tegyük vissza a köveket és hagyjuk itt őket nem biztos, hogy el kéne vinni .
G: -Főleg hogy elfog minket egy fura érzés ha megfogjuk őket.
Mikor haza mentünk nem beszéltünk erről de mikor mind a hármunkkal újra történt valami akkor már beszélünk erről.
L: -Én szerintem véletlenül hoztam a követ... Pedig esküszöm nem tettem el!
K: -Azt én is láttam, hogy le tetted és utána el mentünk de végig hárman voltunk szóval nem tudtad volna el tenni.
G: -Jah hogy nem csak nálam volt ez én is azt hittem hogy valahogy eltettem véletlenül és mikor haza jöttem itt volt a zsebembe...
K: -Hát nálam nincsen szóval haha.
G, L: -Jó hát akkor biztos véletlen tettük el.
-Másnap-
L: - Gondoltam rá keresek ezekre a kövekre meg minden ha már ilyen világítósak azt hát ha ritkák vagy valami.
K: -Hát 2022 van már bármit megtudnak csinálni az embereket ilyen fura dolog is szóval ki tudja, hogy mi ez és hogy egyáltalán természetes-e.
G: -Te hülye pont hogy 2022 van és ilyen kamu faszságok biztos nincsenek.
-1-2 óra elteltével-
K: -Halljátok már nálam is itt van ez a hülye kő.
L: -Hát holnap vagy még ma vissza kéne vinni.
G:-Engem ma nem biztos, hogy elengednek, és szerintem holnap sem.
L: -Hát akkor elmegyünk hozzátok ide adod a követ és vissza visszük.
G: -Rendben, de akkor ma?
K: -Jah ma kéne, mert holnap mennem kell tatámhoz.
Lillával megbeszéltem hogy elindulunk Grétához, mikor megérkeztünk ki jött ide adni a követ de akkor történt egy nagyon furcsa dolog... Mind a három kő elkezdet izzni a kezünkben és nem tudtuk hogy eldobjuk vagy mi a frászt csináljunk vele de végül nem dobtuk el. Csak néztük a kezünkbe a kőveket és így önakaratunk kívül elkezdet minket irányítani a kő ahogy tartottuk őket így egymáshoz vonzódtak. Nem tudom leírni az érzést egyszerűen olyan különleges és rémisztő egyben furcsán izgató volt. Ahogy egymáshoz értek a kövek olyan volt mintha valaki így át menne a testünkön. És utána történtek a furcsa dolgok. Lilla égető érzést érzett az egész testén de nem volt fájdalmas azt mondta, és mintha Grétával láttunk volna egy égő aurát körülötte. De nem volt félelmetes inkább ilyen szeléd volt.
L: -Nézzétek biztos kaptam varázs erőt!
Kinyújtotta a kezét és valahogy a tenyerén lett egy tűz buborék.
L: -Ohh bazdmeg én csak poénkodtam...
Lilla után Gréta jött, azt mondta hogy ő ilyen teljesen friss levegőt érzett mintha faluba lenne és ő is kipróbálta hogy tud-e valamit vagy most mi van. Kinyújtotta a kezét és egy virág fonódott ki a tenyere közepéből mi meg csak néztünk Lillával hogy mi a francot láttunk mi az előbb.
G: -Hát ez egyben furcsa de közben tök menő.
L: -Nah Karina és te mit tudsz?? *kérdezte a lány érdeklődő fejjel*
K: -Hát nem tudom szerintem vízzel kapcsolatos lesz.
G: -Nah várj akkor hozok ki egy pohár vízet.
Gréta kihozta és tudtam mozgatni a vízet kiemeltem egy cseppet és Lilla arcába vágtam vagy ilyesmi.
L: -He ezt most minek kellet? .-.
K: -Hát mert poénos. *szakad Grétával a röhögésen*
L: -Haha nagyon vicces volt, bár nem halok bele szóval mind egy.
Megbeszéltük hogy akkor nem visszük vissza a köveket főleg hogy egyenlőre nem is tudtuk hogy hogy szabadulhatunk meg az erőnktől. Mikor elköszöntünk Grétától és mentünk volna haza ahogy integettem úgy elkeztem a széllel játszani és ekkor derült ki hogy a szelet is tudom írányítani. De csak akkor ha van szél és ha kis erővel bír a szél akkor olyan kis erővel tudom használni. Logikus végülis de még is nagyon idegesítő.
CZYTASZ
A 3 Mágikus Lány
Paranormalne3 legjobb barátnőről szól akikkel 1 nap valami furcsa kezd történni észre veszik hogy itt nincsen minden rendben.