II Annabeth

288 11 1
                                    

Am intrat în sală.Leo,Jason,Piper,Hazel şi Frank erau aici deja.În plus mai erau Nico şi Thalia.

Toţi stăteau jos,aşa că am mers împreună cu Percy pe o canapea.

-Bun.Suntem toţi,zise Chiron.V-am chemat aici pentru că Mrs. Olary a dispărut,aşa că am decis ca asta să fie o misiune:salvarea lui Mrs. Olary.

-Căpitanul va fi Percy,deoarece e stăpânul ei,spuse Annabeth.

-Şi avem nevoie de o profeţie,adăugă Percy.Unde e Rachel?

Cum terminase întrebarea,Rachel intrase.

-Scuzaţi întârzierea.Şi ştiu deja de Mrs. Olary,spuse Rachel.

-Avem nevoie de o profeţie,spuse grăbit Percy.

-O să vă anunţ când o să-mi vină una.

-Bun.Are cineva vre-o idee cine ar fi răpit un hellhound?

-Eu nu am,însă am fost prin 2 oraşe,în New York am dat de o zgardă flexibilă,adică care îşi poate schimba dimensiunile,spuse Nico.

Apoi luă zgarda şi i-o aruncă lui Percy.Săracul Percy...Se uita cu atâta îngrijorare şi tristeţe la zgardă...Clar avea nevoie de ajutor.

-Eu am dat de salivă de câine,zise Frank.Nu ştiu dacă vă ajută cu ceva...

-Unde?întrebă Percy.

-În San Francisco.

-Când ai fost tu acolo?întrebă Hazel cu mirare.

-Nu prea contează asta acum,zise Jason.

-Probabil Giganţii s-au întors,zise Piper.

-Nu prea cred,spuse Chiron.Vom vedea asta după ce avem profeţia.Întâlnire încheiată,puteţi pleca.

Şi toţi am plecat,eu împreună cu Percy.

Percy Jackson: Aventura continuăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum