Mindenhogy igyekeztem felhívni magamra a figyelmet, de nem sikerült. Így hát elő vettem a telefonomat és a karomról lemásoltam a számot a névjegyek közé, majd lementettem. Egy ideig tiktokoztam majd végső soron úgy voltam vele, hogy akár el is mehetnék, de nem volt kedvem haza menni így felhívtam Levit.
- Szia, Levi. – mondtam – Van kedved talizni?
Ez már felkeltette Máté figyelmét.
- Tedd le! – szólt rám.
- Igen a 4 óra nekem is jó. Menjek a sulihoz vagy hozzád? – folytattam a beszélgetést azzal aki figyelt rám.
Máté kikapcsolta a gépet majd felém sétált.
- Azt mondtam TEDD LE! – mondta felettem.
- Nem. – suttogtam – Rendben akkor 4re hozzád megyek.
Ekkor Máténak elborult az agya és kikapta a kezemből a telefont.
- Azonnal tedd le, ha nem akarod hallani ahogy a nevem nyögi! – mondta a telefonba.
- Máté! Add vissza a telefonom! – álltam fel mérgesen.
- Hát jó – mondta a telefonba és letette az ágya mellett lévő asztalra, de nem nyomta ki a hívást.
Érte akartam nyúlni, de azt nem engedte és az ágyba lökött majd kezemet a fejem fölé tette úgy fogta le, másikkal a derekamat tolta az ágyra.
- Ha jó leszel nem fog fájni. – mondta.
Ekkor hallottuk ahogy kinyomja a telefont Levi. Én teljesen zavarba jöttem és megszeppenve néztem a szemébe ahogy ő felettem még a telefont nézte majd rám nézett.
- Félős. – jegyezte meg hozzá. – De attól még te most meghalsz.
- Nem! – mondtam kicsi határozottsággal.
- Mondom, ha jó leszel nem fog fájni. – erre teljesen megrémültem és nem mondtam rá semmit. – Maradjon is így...
Majd a nyakamhoz kapott, amitől kissé beindultam és reflexből emeltem meg a csípőm. Lenézett majd rám mosolygott.
- Jó kislány. - nézett rám vad szemekkel.
Majd folytatta a nyakam csókolását. Egy kis idő után hirtelen leszállt az ágyról és meztelenre vetkőzött. Én igyekeztem magamhoz térni és nehogy tényleg szajha legyek megpróbáltam leszállni az ágyról, de ő gyorsabban öltözött le, mint ahogy én magamhoz tértem. Mire felültem ő a kezemhez kapott majd a hasam előtt össze fogta a két csuklóm. Meglepődtem és nem mertem megmozdulni.
- Lehet nem fogalmaztam világosan. Azt akarom, hogy a szajhám legyél! És ha én azt akarom akkor úgy lesz. - fogta meg az állam és emelte meg hogy a szemembe nézhessen.
-Nem érdekel mit akarsz. -szedtem össze magam és próbáltam kiszabadítani a kezem a szorításából. - Engedj el!
- Nem! Azt várhatod. Bár így csak neked lesz rossz... Lehet fájni fog. - mosolygott rám vadul majd meglendítette a csuklóim felfele és hátra lökött az ágyba.
Így megint ugyan abba a helyzetbe voltunk, mint először. Kezemet fejem fölött fogta le, illetve derekamat másik kezével.
- Szóval most levetkőztetlek. Vagy hagyod, vagy újítani kell a technikámon. - nézett rám.
Elkezdte végig simítani a medence csontomat és középre érve kicsatolta az övemet majd kihúzta az egészet a gatyámból. Majd kigombolta és lehúzta a gatyám cipzárját. A pólóm alá nyúlt majd a hasamat végig simítva tolta fel a pólóm. Ekkor megrántottam a kezem és kiszabadult az egyik, mire a kezéhez kaptam és kihúztam a pólómból. Erre kicsit mérges lett mire én megpróbáltam letolni magamról, ami sikerült is. Leszállt rólam és a fiókjához ment, mire én felültem. Majd kivett belőle két kötelet. Teljesen lefagytam, nem tudtam megmozdulni. Erre ő oda sétált elém és ledobta mellém a köteléket.
YOU ARE READING
Szerelmi játszmák
Romance(18+)!!!!! / dráma Egy középiskolás lányról szól aki belekeveredik a vágyak a szerelem és az kíméletlen valóság világába... (más storymat gyakrabban írom de ide is igyekszem részeket hozni)