Sevgili kardeşim Savaş'ın gelmeside çok az kalmıştı. Bügeye her şeyi anlatmalı mıydım? Evlendiklerinden haberdar olduğumu, 6 aydır dibinde olduğumu ve babamın zoruyla evlendiğini! Odaklanmış vandan dışarıyı izlerken bir anda evimin kapısı açıldı. Çok sert ve emin adımları vardı. Biramdan bir yudum alıp gelen kişiye baktım. Gelen kişi sevgili kardeşim Savaş. Selam bile vermeden söze atladı.
"Olum sen manyak mısın lan!? Gidiyosun gencecik bir kızı öldürüyosun! Bana bak, ya gider teslim olursun , yada yerini ben söylerim !gene içmişsin bir dünya zaten !" Öyle çıldırmıştı ki, düşünmeden konuşmaya başladım.
"Öncelikle sakin. Bak sen bana bi gemi ayarla ben burdan $!#₺!r olup gidiyim? Ne dersin?"
Yüzündeki sinir git gide artıyordu "Bak ya gider teslim olursun yada ben seni teslim ederim! Başka seçenek yok" "Aslında bir seçenek daha var" O kadar delirmiştik ki elimdeki içk! şişesini onun kafasına yapıştırıken buldum kendimi. Yerde titriyordu. Yanına geçip tranvalarımı anlattım. Babamın bize yaptıklarını. Büge ile evlenmeyeyim diye beni bir depoya kapattığını. Her şeyi! Artık bir şey yapmam gerekti. Gözlüğünü kıyafetlerini, her şeyini alıp üstüme geçirdim. Zar zor onu balkona çıkarttım. Kafasındaki kan elime bulaşmıştı fakat umrumda değildi. Balkonda tam her şey bitti derken ayıldı. Tam aşağı düşecekken binayı tuttu. O an ağzından öyle bir kelime çıktı kı "Abi! Abi!" O kelime beni mahvediyordu. Ama her şey için çok geçti. Sevgili Kardeşim 25. kattan aşağıya düşmüştü. Seni özleyeceğim Savaş Yesari. İyi uykular...