*Vi pov*
Mă ridic de la bar și plec spre ușă ștergându-mi rămășițele de sos și îmi pun gluga pe cap și ies pe ușă și o iau la pas mare....merg prin mulțimea de oameni din piața neagră și gândul meu tot la fată îmi era....trebuie să o uit....nu pot să îi stric viitorul......m-am îndrăgostit de ea......rău...........
Ajung repede la bordel și mă strecor în mulțimea de oameni ce intră înăuntru fără să fiu observată și merg într-o cameră.
Scot banii și mă așez pe canapea și aștept să intre cineva....oricine....numai să o uit....pe fata Piltie......
În cameră intră un tip de vreo 23 de ani iar eu mă ridic de pe canapea să fiu observată.
Tipul:vei plăti bine copilă? Sunt foarte cunoscut aici și fac pe orice tipă să leșine.
Vi:da. Plătesc tot ce am
Îi dau banii și mă așez cât mai comodă pe canapea iar tipul vine spre mine și mă sărută...îmi venea scârbă dar mă abțin să nu fac impresie rea...
Tipul de opri și ia o sticlă cu ceva tărie de prin cameră și o desface. Bea el primul și îmi pasează și mie.
Beau puțin și după îmi ia sticla o pune undeva și mă sărută iar....
Mă trânti întinsă pe canapea și mă admiră de sus până jos.
Când îl priveam eu pe tip....o vedeam pe Lili.....nu e posibil......o iubesc.... trebuie să plec de aici.....ce am făcut.....
Vi: să ne oprim...am făcut o greșeală.....
Tipul:bine.... copilă ai platit nu îți dau banii înapoi
Vi: păstrează-i caută o tipă bună și oferă-i ei plăcerea....eu...m-am îndrăgostit de altcineva...
Tipul:bun...te scot de aici iar pe viitor te ajut cu ce ai nevoie
Vi:te v-oi căuta dacă e nevoie.
Tipul mă ajută să ies din bordel și i-am mai plătit odată și plec repede spre casă.
Ajung repede in față la bar și intru înăuntru
Vander era ca deobicei la bar pregătea pentru deschidere.
Vander:Vi ai venit la timp
Vi:pentru?
Vander: powder vrea să meargă cu tine azi pe unde mergi și tu
Vi:nu pot să o iau cu mine... dacă o pun în pericol?
Vander:uite promite-mi ceva.... dacă pleci întoarce-te întreagă
Vi: înțeles....
Vander: Vi spune drept te duci în Piltover pentru fata aia nu?
Vi:da...
Vander: doar ai grijă....
Vi:am...și unde sunt powder mylo și claggor?
Vander:i-am trimis la benzo
Vi: să ghicesc să ducă obiecte
Vander:da.
După ce am mai stat puțin cu Vander să îl ajut pe acolo, merg la subsol și mă pregătesc în caz de rămân o noapte pe unde apuc când revin din Piltover de la Lili.
Îmi iau rucsacul cu tot ce trebuie și plec și când să ies și din bar Vander vine la mine.
Vander:ai grijă și să nu te dai de gol
Vi:bine am grijă....și mereu merg pe drumurile mele...
Vander:bun
Plec repede pe ușă și merg spre Piltover....de data asta nu fur nimic.....vreau să o văd pe Lili....
Ajung destul de repede în Piltover dar și la casa kiramman și escaladez clădirea până la camera fetelor...
Ajungând la geam o văd doar pe lili singură în cameră...
Vroiam să intru în cameră la ea dar ezitam....când o văd că vine la geam toată fața mea își schimbă culoarea...
Ea mă observă și deschide geamul și mă trage înăuntru.
Vi:hei....ce faci ?....
Lili: Vi....fac bine....ummm ai venit doar să mă vezi nu?
Vi:da....și ce vrei să facem?....
Lili:îmi poți povesti aventurile tale?
Vi:da....familia ta e acasă? Nu vreau să te găsească cu mine ști sunt din subteran tu ești o piltie și nu prea merge...pentru ei....eu cred că oricine merită o șansă.....
Lili: părinții mei au plecat cu sora mea la concursul ei de tras cu arma și eu am rămas acasă deci poți povesti ?
Mă duce spre pat las rucsacul pe jos și ne așezăm iar eu îi povestesc aventurile mele din subteran iar ea zâmbea ori râdea. După ce îi povestesc ea îmi spune să o aștept în cameră și pleacă repede și revine tot repede cu ceva ce semăna cu niște senvișuri numai bune de mâncat....
Îmi dă și mie unul și ia și ea unul și mănâncă din el.
Lili: Vi....mănâncă e bun...
Mănânc și eu și era așa bun... fața mi se lumină și curând aveam de gând să o iau pe Lili în subteran la o masă în doi la Jericho.
Vi:Lili....ai vrea.... să te duc într-o zi într-o plimbare prin subteran?
Lili:da chiar vreau! Dar să nu afle familia mea.. e micul nostru secret nu ?
Vi:da..micul nostru secret
Ne luăm de degetele mici într-un jurământ și zâmbeam amândouă.
Mă bucur că are încredere în mine și poate îmi va fi și iubită...curând...
Lili se ridică din pat ia farfuria goală și o pune undeva și când revine se împiedică de propriile picioare și era să cadă dar eu o prind la timp și cădem pe jos eu fiind deasupra ei.....
Amândouă roșisem și mă ridic de pe ea repede și stau in șezut rușinată iar ea se ridică în șezut și mă privește.
Și ea era roșie dar mă sărută pe obraz repede...
Era un început.....
Timpul cu ea era magic....după ce ea mi-a sărutat obrazul am început să ne batem cu pernele....
Bătălia nu a durat mult că obosim și ne întindem pe pat.
Vi: într-o zi o să te învăț cum să lupți prințesă.
Lili:chiar vreau..și nu îmi mai spune prințesă....
Vi:bine piltie
Chicotesc iar ea mă ia în brațe ghemuindu-se.
Ea...adoarme în brațele mele....e așa de frumoasă când doarme dar nu puteam să stau prea mult că risc să mă vadă familia ei....și nu iese bine....
Mă substrag ușor de lângă ea și o las să doarmă îmi iau catrafusele și plec până nu mă vede cineva....
Îmi pare rău prințesă nu mai pot rămâne....
Iesisem pe geam și plec acasă...
*Timeskip*
Trecuse ceva timp de la ziua aceea în care am stat cu Lili și ne-am mai obișnuit una cu alta....
Era o zi ploioasă și stăteam acasă la ultimul strop fiind doar eu,mylo, claggor și powder.....Era plictiseală aș fi vrut să o văd iar pe Lili dar trebuie să stau cu sora mea și frații mei... Vander fiind plecat cu treburi.....
Powder: Vi ești bine?
Vi:da...sunt bine..
Mylo:iar te gândești la fata aia?
Vi:nu e treba ta mylo....
Mylo:tch mereu zici asta...
Vi: plimbă ursul mylo..nu te mai băga în treaba mea.
*Între timp....*
*Lili pov*
Stăteam la geam și priveam ploaia....mai bine zis o așteptam pe Vi...vroiam să mai stau cu ea...
Sora mea era în cameră cu mine și nu puteam pleca nicăieri pe ploaia asta mă urmărea mereu să nu fac ceva nebunesc.....
Mama intră în cameră și ne vedea pe amândouă stând și își drese glasul.
Amândouă întoarcem capul spre mama.
Cassandra:cait trebuie să mergem. Șeriful te așteaptă.
Caitlyn:bine mamă...Lili să fi cuminte
Cassandra:e cuminte de ce nu ar fi ?
Caitlyn:nu știu...zic și eu....
Mama o ia pe caitlyn și pleacă iar eu rămân singură în cameră fără să fi zis ceva.....
Trec câteva minute asigurându-mă că nu mai e nimeni dar și afară să nu fie cineva, mă schimb de haine,deschid geamul iau o umbrelă și reușesc cumva să ies pe geam și să merg spre subteran.
Mergeam pe străzile din Piltover cu umbrela deschisă deasupra mea să mă protejeze de ploaie ocolind orice obstacol și ajung la pod. Îmi fac curaj și merg pe pod și ajung în partea cealaltă nu părea așa de rău dar trebuie să ajung unde era Vi....
Ajung în subteran cumva și era cu totul alt nivel....oamenii erau cu hainele murdare, săraci,cerșeau pe străzi,furau....și se băteau....era un haos total...merg mai departe și ajung în fața unei locații și în față era un tip ce bea ceva...merg cu curaj la el închizând umbrela și o țineam la braț....
Lili: scuză-mă că deranjez în a îți savura băutura dar am o întrebare...
Se uită la mine lasă sticla jos....
Tipul:spune puștoaico....
Lili:caut o fată cu părul roz...mai înaltă decât mine....ai văzut-o pe aici?
Tipul:vorbești de fata care a venit la bordel acum câteva zile ? A venit să își elibereze mintea...stai tu ești fata de care spunea?
Lili:d-da....și nu credeam că va intra acolo....
Tipul: oamenii din Zaun au astfel de locuri pentru gânduri nebunești...vei ști când vei mai crește...
Lili:deci unde o pot găsi?
Tipul:am aflat că locuiește la ultimul strop ști ea e fata lui Vander.
Lili:bine mulțumesc găsesc eu locația sunt descurcăreață.
Tipul: baftă fată piltie....
Îi mai mulțumesc odată și merg spre locație......merg și iar merg fiind doar răcoare de după ploaie.....
Ajung repede la ultimul strop și văd lumină înăuntru.....
Îmi fac curaj și intru înăuntru....era gol și se auzea doar muzică oarecum ușoară pe fundal....la o masă văd 3 persoane mai bine zis 2 adolescenți și o copilă....
Mă observă și dau să se ridice să vină la mine dar apare pe o ușă ce ducea spre un subsol persoana care o căutam...........prietena mea.....
Acesta e capitolul 2
Capitolul 3 curând
Vor afla și ceilalți de Lili
Ne auzim curând
☮️
CITEȘTI
love is beyond two fronts
RomanceVi se îndrăgostește întâmplător de o fată din Piltover care e și soră cu fata unei familii bogate pe când ea(Vi) era la furat în casa lor. Lili e soră cu caitlyn fata unuia dintre consilieri devenind parte din familia kiramman. Intr-o zi pe când Lil...