6 bölüm

189 6 5
                                    

Cres şaşkın bir biçimde oturur kendi kendine düşünür ben neden anlamadın alexsandranın bir vampir olduğunu der ve şaşkınlığı devam eder . Cres kendine kızar nasıl aşık oldum diye . Cres kendini bi şekilde sakinleştirir ve düşünür ben nasıl bulurum onu diye . Alexsandra da o sırada kaçmaya devam eder ama cresin peşini bırakmıycağını bilir alexsandra daha cresden hoşlanmaz ama cresde bir şeyler olduğunu düşünür . alexsandra kaçarken yanına en sevdiği arkadaşı bella gelir onlarda son sürat koşarken konuşurlar . bi yandan koşmak ve arkadaşına cevap vermek alexsandra için zor olur tabiki . aralarında şu dialog geçer . alexsandra : bella ne işin var senin burda nolduda geldin buldun beni .

bella : alexsandra peşimde kurtların bölgesinden bir kurt adam var ondan kaçarken seni buldum öyüzden hemen gidelim burdan der .

o sırada yakınlardan kurt sesleri ve burunlarına kurt kokuları gelir . Alexsandra hemen bellaya şunu der .


Alexsandra: bella çabuk kaçalım bizi bulmalarına izin vermeyelim .

bella: hayır alexsandra başa çıkabiliriz biz vampiriz unutunmu ?

alexsandra: unutmadım tabiki ama kokularını ve seslerini duymuyomusun bizden sayıca üsdünler ggitmeliyiz . der alexsandra ve osırada karşıların 3 tane kurt adam çıkar ve kurt adamlar saldırır alexsandra ya gelen darbe çok ağırdır ve alexsandra ağaca çarpıp bayılır . bellada ağır darbeyle oda bayılır .



( arkadaşlar kısa bölümler yazıyorum biliyorum ama aklıma gelmiyor ve internetle sorunum vardı anca halletim o yüzden geç geldi okuyucularımdan çok özür dilerim . )

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 18, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kurt Adamın AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin