Cres agacların arasından hızla geçerek okula varır .
Hemen kendini kontroler eder ve hemen eski haline döner ve hemen okulun kapısına gelir ve iceri kosar adımlarla sinirli ve gözleri sarı halde kosar ve sınıfın kapısına gelir .
Ve hemen sakinleşmeye çalışır gözlerini rengi düzelmismi diye bakmak için cebindem telefonunu çıkarır
Gözlerinin rengi düzeldigine kanat getirmek icin cebinden telefonunu cıkardı ve gözlerinin rengi düzelince hemen iceri girdi ve alexsanrayı orda gördü.
Hemen alexsandranın yanına gider ama alexsandranın vampir olmasından korkar.
Alexsandrayı kolundan tutar ve sınıfdan çıkarır .
Alexsandra bi anda cresin elinden kurtulur ve aralarında şu diolog gecer .
Alexsandra : sen ne cüretle beni sınıfdan çıkarırsın der ve bir tokat patlatır .
Cres neye ugradıgına sasırır sevdigi kızdan tokat yemek ona çok agır gelir
Ve alexsandranın söyledigi cümleye kulak asar .
Alexsandra : senin derdin ne cres ne hakla beni ani bur hareketle sınıfımdan cıkarırsın .
Cres : emin ol önemli bu mesele icin bu hepimiz icin iyi olucak emin ol der ve gözlerini yere diker .
Alexsandra : ne demek isdiyorsun cres senin aklın yerindemi .
Cres: sana test yapıcam bana soru sorma
Anladınmı alexsandra .
Alexsandra : ne testi bana test yapamazsın buna izin vermem .
Alexsandra bunun kendi vampirligi ile ilgili olsugunu düsünüyordu.
Cres bunun çok uzuycagını anlayınca hemen alexsandranın o narin ince belinden yavasca kavrayıp alexsandranın kafası kendi beline gelicek sekilde sırtına aldı .
Alexsandra sırtına yumruk atınca canı yanıyordu cresin ama umursamıyordu çünkü sevdigi kızın düsmanımı yoksa sevdigi masum bir insan kızımı bunu ögrenmeliydi .
Okuldan çıkıp ormanlım alana girdiler cresin küçüklükden beri canı sıkıldıgında veya mutlu oldugunda kafa dinlemek icin geldi agac eve gidiyorlardı .
Aradan 15 dk. Gecince geldiler alexsandrayı canı yakmadan ve düsürmeden yukarı çıkardı orda bulunan bi masaya oturtu .
Aralarında su dialog gecdi .
Akexsandra :neden beni buraya getirdin gitmek isdiyorum .
Cres : sana demisdim test yapıcam bana bidaha soru sorma ayrıca der ve ekler
" eger gitmek isdiyorsan sesizce dur ve bana soru sorma " der .
Alexsandra dahada süphelenir .
Cres testleri yapar ve ögrendigi cevab sevdigi kisinin vampir olma üzüntüsüyle icinde fırtınalar kopar .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Adamın Aşkı
Hombres Lobomerhaba arkadaşlar bu benim ilk kitabım hatam varsa şimdiden özürdilerim <3