Chapter 9

1K 62 4
                                    

Zawgyi

'ေဝ့ ရိေပ၏မင္းမၿပီးေသးဘူးလား '

ေ႐ွာင္က်န္႔လဲ ဝတ္ထားတဲ့ ဝတ္စံုကိုျပင္ရင္း ဝမ္ရိေပၚကို ေအာ္ေျပာလိုက္သည္ သူ အခုလိုအေျခအေနကို ျငင္းဖိူ႔လုပ္ခဲ့ေပမဲ့ ဝမ္ရိေပၚ ဝမ္သခင္ႀကီး ေနာက္ၿပီး အိမ္ေတာ္ထိန္း အားလံုးကသူ႔ကို အတင္းေတာင္းဆိုးၾကသည္မို႔ လက္ခံလိုက္ရသည္....

အင္း.... ရိေပါတို႔ရဲ႕ျခံကပ္ရပ္မွာလည္း ႐ွင္းရိရင္းေျပာင္းလာေနတယ္ သူ႔တေယာက္တည္းေနတာထင္တရ္ အျမဲတမ္းတေယာက္တည္းပဲေတြ႔လို႔ေလ သူ႔ကို ၿပီးေတာ့ ရိေပၚအျပင္ထြက္ရင္လည္းစက္ဘီးနဲ႔အေနာက္ကေနလိုက္ေနတတ္ေသးတရ္ ရိေပၚကိုဘာၾကည့္ႀကိဳက္တာလဲမသိဘူး .....

'က်န္႔ေကာ...'

'အင္း ရိေပၚလာၿပီ.....ဝါး......'

နတ္သားျမင္ဖူးၾကလား က်ေနာ္ေတာ့ျမင္ဖူးၿပီ တကၠသိုလ္ မို႔အဝတ္အစားကကိုယ့္ဘာသာစိတ္ႀကိဳက္ေရြးခြင့္႐ွိသည္ ဆံပင္ကိုအလယ္အနည္းငယ္ခြဲၿပီး ပံုသြင္းထားသည္ ဟူဒီအျဖဴေရာင္ေလးနဲ ႔ဂ်င္း ေဘာင္းဘီ အျပဲေလးက လိုက္ဖက္ေနသည္ မ်က္ႏွာဖံူးခြၽတ္ထားသည္မို႔ ႏွေခါင္း လံုးလံုးေလး ရယ္ ပန္းေရာင္ႏႈတ္ခမ္းဖူးဖူးေလးေတြက လွလြန္းသည္ ေယာက္်ားေလးျဖစ္ေနလို႔ ေခ်ာသည္ေျပာရမလားပဲ ရိေပၚသာမိန္းကေလးျဖစ္ရင္ အေသလွမွာ......

'က်န္႔ေကာ ေ႐ွာင္ေကာ ေကာ........'

'ဟင္ အင္း...အဟမ္း ေျပာေလ ရိေပၚ '

'အဟက္ ေက်ာင္းသြားရမယ္ေလ က်န္႔ေကာရဲ႕ က်ေနာ့က္ုိစိုက္ၾကည့္ေနလို႔ ေခၚလိုက္တာ က်ေနာ္အရမ္းေခ်ာေနလို႔လားဗ် '

'ဟမ္ မ မဟုတ္ပါဘူး သြားရေအာင္ေလ ရိေပၚ '

ေ႐ွာင္က်န္႔လဲ ေယာက္်ားေလးကိူငမ္းမိလိုက္သည္မို႔ မ်က္ႏွာပူၿပီး ႐ွက္ရမ္းရမ္းသြားကာ ပါးစပ္ထဲ႐ွိရာကိူေလ်ွာက္ေျပာလိုက္သည္ ထို္ေနာက္ အိမ္ျပင္ထြက္သြားလိုက္ကာ ကားေပၚထိုင္ေနလိုက္သည္ ...

ရိေပၚလည္း သူ႔ေ႐ွ႕က လံုးလံူးနဲ႔ထြက္သြားတဲ့လူကိူၾကည့္ၿပီး အူယားေနေတာ့သည္ ဟူဒီ အနက္ေရာင္ေလးနဲ႔ က်န္႔ေကာကလိုက္ဖက္လွပါတယ္....႐ွက္ရမ္းရမ္းသြားရာက လြယ္အိတ္ေလးကိူပါေမ့က်န္ခဲ့ကာ ကားေပၚမွာ ထိုင္ေနတဲ့ က်န္႔ေကာကိုၾကည့္ၿပီး ရိေပၚ ရယ္လိုက္သည္.....

သခင္ေလး (Master) YizhanWhere stories live. Discover now