Katie pov.
Já jsem možná zlá kočička ale ty seš debil zašeptala jsem nazpátek. Být tebou si nevyskakuju řekl a zamračil se.Já jsem se potichu zasmála a řekla nebo co? Chtěl něco říct ale učitelka ho přerušila,Jungkooku Katie povídat si můžete o přestávce všichni se na nás podívali.
Ještě jsme neskončili řekl a už mě dál neotravoval. Když skončila hodina šli jsme já Lisa,Jennie,Jisso a Rose na oběd. Když jsme si sedli uviděla jsem Miu zamávala jsem jí a naznačila aď přijde,přišla sedla si ke mě a koukla se na holky.
Holky tohle je Mia moje sestřenice je jí 18náct a chodí do druchaku řekla jsem.
Ahoj Jennie pozdravila Mia Jennie. Ahoj řekla Jennie a usmála se, vy se znáte? zeptala jsem se. Uhm jo chodíme spolu do třídy řekla Mia, a navíc spolu sedíme řekla zas Jennie.
A jooo já jsem uplně zapomněla že Jennie chodí do druhaku. No tak Jennie tebe nemusím představovat, Mio tohle je Lisa, ahoj řekla Lisa. Ahoj řekla Mia,tohle je Jisso řekla jsem, ahoj Jisso řekla Mia. Ahoj řekla Jisso.
Tak jo co kdybychom dneska někam zašli řekla Mia. Co třeba do kina řekla Rose, ummm dobrý nápad řekli jsme já a Mia naráz. Už jsme byly po obědě. A šly jsme ke křinkám našteští jsme měli všechny skřinky vedle sebe.
Když jsem otevřela svojí skřinku vypadlo mi zní kkartička bylo na ni napsaný F7. Co to ksakru je řekla jsem. Hned šly holky ke mě. Holka tak teď si v háji řekla Jisso. Proč zeptala jsem se.
Je to upozornění od F7 vybrali si tě jako svého obětního beránka řekla Lisa. Tak to není dobrý spíš pro ně řekla Mia,ten kdo si kdy dovolil na Katie tak to potom měl velmi zlý školní rok a to i mimo školu. Někdy si říkám že kdyby Katie unesli tak by jí za 5 minut vrátili.
Já jsem šla k Mie a bbouchla jí do ramené. Auuu řekla a dělala že brečí já jsem se zasmala a řekla ať už jdeme. Byly jsme už v kině a přemýšleli na jakej film by jsme mohli jít
Tak co třeba after řekla Rose. Uhmm tak jo šly jsme teda na after po filmu jsme ještě šli do restaurace. Tak co si dáte přišel k nám číšník byl docela hezky a mladý asi v mém věku, já si dám ramjoon a džus řekla jsem.
Ummm dobře a vy zeptal se Mii, já si dám totéž. Zatím co si holky obědnavali se na mě ten číšník pořád koukal trochu jsem se usmála jjenže v tom tam přišli F7. Bože to snad nemyslíte vážně řekla jsem. Sedli si na proti nás vydělá jsem jak se na mě Jungkook podíval a ušklibnul se pak něco řekl a koukli se na mě všichni.
Pořád tam stál ten číšník a koukal na mě šel trochu ke mě a zeptal se jestli bych mu nedala číslo. Jungkook to zřejmě slyšel a kouknul se tak divně nechápala jsem ten jeho pohled a ignorovala ho a tomu číšníkovi jsem řekla že ne.
Zatím co jsme se bavili jsem si všimla že Mia pořád koukala jinam zamávala jsem jí před obličejem aby se vzpamatovala. Probrala se a řekla co se děje já jsem se zasmála a řekla jí, myslím že ti teče trošku slina a zasmála jsem se.
Ona se na mě nechápavě koukla. Celou dobu tady koukáš na Jimina. Najednou ale přišla nějaká holka a sedla si Jungkookovi na nohy. Zeptala jsem se kdo to je, to je IU je to Jungkooka ex ale když se oba nudí tak si spolu užijou.
Ahaa kyvla jsem na to. Byla docela hezká ale určitě stejná jako on.
Tak další díl je tady snad se bude líbit. A SORRY ZA CHYBY.
ČTEŠ
My bad boy and my bad girl
Romancejak to začalo? stěhování,nové město, nová škola a školní bad boy jak to asi skončí když se setkají dva králové různých škol čtěte a dozvíte se.