Clay povBuna eu sunt Clay și am 18 ani. Locuiesc in Florida cu familia mea și cu cel mai bun prieten al meu Nick(Sapnap). M-am transferat cu Nick la o facultate noua.
Astăzi trebuie sa merg cu Nick sa luăm chieile de la camera. Îl sun pe Nick și îi spun.
(Clay=C ,Nick=N)C:Nick astăzi trebuie sa mergem sa luăm chieile de la camera.
N:Bine, dar luăm camera de 2.
C:Bine. Ne întâlnim în fața căminului in 20 de minute.
N:Bine.Am închis și am început să mă pregătes. Mi-am luat bagajele și am plecat. Nu era asa departe de cămin așa că am luat bagajele și am mers pe jos.
Am ajuns și l-am văzut pe Nick cum mă aștepta.
C:Scuze că am întârziat am venit pe jos.
N:Nu e nimic și eu tot acum am ajuns.
C:Hai sa luam camerele.
N:HaiAm intrat și am mers la recepționer.
C:Buna ziua. Vrem o camera de 2 va rog.
R:Buna ziua numele.
C:Clay WasTaken și Nicholas
R:Da uitați aici chieile. Aveți camera 111.
C:Mulțumim.Am luat chieile, bagajele și am urcat la sus in camera. Am intrat și era o camera decenta o bunătărie, o sufragerie, un dormitor cu doua paturi si o baie. Am mers in dormitor Nick a alergat spre pat și strigă.
N:Eu stau langa geam.
C:Eu vreuiam sa stau langa geam.
N:Ești prea încet.
C:Ești enervant.
N:Știu. Îmi place să enervez oameni.Nu am mai spus nimic. O fi el enervant dar e prietenul meu și nu a-și renunță la el.
Am despachietam și Nick mi-a zis.
N:Clay cum crezi că o să ne acomodăm cum noua facultate?
C:Nick de ce vezi mereu partea rea a lucrurilor?
N:Nu știu.
C:Cred că o să ne acomodăm. Acum plec la magazin.
N:Sa îmi iei și mie ceva.
C:Da vezi sa nu
N:Daca nu îmi aduci și mie ceva te bat.
C:Vreau sa te vad încercând.Nu a mai spus nimic. Am ieșit și m-am îndreptat spre magazinul din fata căminului.
Am luat tot ce îmi trebuia și m-am dus pe raionul de chipsuri sa ii iau și lui Nick.
Mă mai uita încă puțin și mă ciocnesc de un băiat scund.
???:Scuze îmi pare rău.
C:Nu este nimic.Spun și îl văd cum pleacă. Mi sa părea drăguț. M-am mai plimbat prin magazin și după am mersa casa. Am platit și am plecat la cămin. Am intrat in cameră și l-am auzit pe Nick cum striga din dormitor.
N: MI-AI LUAT SI MIE CEVA?
C:DA HAI AICI.A ieșit din dormitor și îi spun.
C:Ia de aici.
Și îi întind punga de chipsuri.
N:Mersi.
C:Bine acum lasă-mă în pace.
Pleacă în dormitor și eu mă apuc sa pun totul la locul lui.
Mă duc în sufragerie și dau drumul la un film.După ce sa terminat filmul am mers in dormitor și am văzut că Nick dormea. M-am pus în pat și am adormit și eu.
____________________________________
Buna capitol nou
Sper sa va placa
Scuze pentru greșelile gramaticale daca sunt.
Va pup 💚💙
530 cuvinte.
CITEȘTI
O zi a schimbat totul//DNF
RomanceClay și George un cuplu foarte apropiat ajungand sa se despartă din vina unui coleg nou.