part 2.

32 13 70
                                    

" Her yerim ağrıyor. "

" Söylenmeyi bırakta bak sana ne diyeceğim... Aswer'a korkunç mesajlar geliyormuş. "

" Nasıl yani? "

" Vokal odasının aynasına yapıştırılmış tehdit kağıtları bulmuş. Bugünde bir ölüm tehdidi almış. "

" Vay canına. "

Jimin ve Mark'ın sohbetine kulak misafiri olan Hyunjin lafa daldı. "Saçma sapan konuşmayı bırakın. Biri şaka yapıyordur. Uzatmayın. "

Jimin alayla güldü. " Senin şakan mı yoksa? "

" Sana bir şaka yaparım aklın çıkar Jimjime. "

" Çıkarsana o zaman. "  Felix'in içerisi girmesiyle gözler ona kaydı. Yorgunlukla kendini kocasının yanına attı.

" Sen çıkarmazsan Felix çıkarır değil mi? "

Felix kaşlarını çatıp Jimin'e baktı. "Neyi? "

" Aklımı... Üzerini de olur. "

Felix gülümsedi ve Hyunjin'in göğsüne yattı. Saçlarındaki eller uykusunu getirmişti. " Sana acilen birini bulmamız lazım yoksa bizi rahat bırakmayacaksın. "

Hepsi kahkahalar atarken yalnız bir kişi susuyordu. Kapıya dayanmış tek kaşı havada onları izleyen ve hiç ses çıkarmayan kişi Zolita'ydı.

Saat ilerliyordu. Bir kaç dakika sonra neredeyse gün bitecekti. Şirket karanlığa bürünmüştü. Herkes mışıl mışıl bir uyku çekiyordu. Jimin hariç. Yatağında uzanmış acı içinde kıvranan bedenin başında bir bardak yarım su vardı. Bu damlalar onu ölüme götürecek yoldu.

Sesini çıkartamıyordu. Boğazı deliniyordu sanki. Oysa sadece bir bardak su içmek istemişti. İçtiği an ise boğazı düğümlenmiş onu içinde bulunduğu bu acı duruma getirmişti. Yeni günün ilk saatlerinde kalbi sonzuza dek durdu.

Sabah olduğunda onu kimse görmediği için endişeler hat safhadaydı. Felix ve Soyeon ona bakmak için odasına girdiklerinde yatan bedeni görünce rahatlamışlardı fakat bu pek kısa sürmedi. Yanına gidip dürttüklerinde soğuk beden tepki vermemişti. Nabız kontrolünden sonra öldüğüne karar vererek göz yaşları içinde acil durum numarasını tuşladılar.

Dakikalar sonra ambulans ve polis ekipleri olay yerine gelmişti. Jimin hastaneye kaldırıldı. Ne yazıkki çoktan öldüğü için yapacak bir şeyleri yoktu. Şirkette derin bir soruşturma başlattılar. Parmak izleri alındı, şüpheliler konuşturuldu fakat sıra güvenlik kayıtlarına gelince işler geri tepti. O geceye ait tüm kayıtlar silinmişti.

" Sanırım biraz ara vermeliyiz. Bu kötü olayı geride bırakmak için zamana ihtiyacımız var. Cenaze töreni sonrası evlerinize gidin. " Felix höporlerden yaptığı anons sonrası gözyaşlarını silerek aklındaki görüntüleri silmeye çalıştı. Yanı başında onu sakinleştirmeye çalışan Hyunjin'in elini tuttu. Konuşmadılar.

Güneş yerini Ay'a bıraktığında şirket binasında yalnızca on beş kişi kadar insan kalmıştı. Onlarda gitmek için son hazırlıklarını yapıyordu. Haberler basın tarafından oldukça ilgi çekmişti. Fakat her zamanki gibi bir kaç saat sonra gündem daha önemli sayılmayacak haberlerle doldu ve Jimin'in esrarengiz ölümü ülke tarafından unutuldu.

Otopsi sonucu Jimin'in intihar ederek öldüğünü doğruladı. Bu yüzden soruşturma resmen iptal edildi. Dosya tozlu raflara kaldırıldı. Hala olanlara inanamayan arkadaşları bu hafta son kez görüşmek üzere ortak alana toplanmıştı. Mark valizini kenara yerleştirdi ve oturdu. Seje ve Hwa ise gitmek üzere ayaklanmıştı o sırada. İçeri giren Felix solgun bir gülümsemeyle selam verdi. " Merhaba çocuklar, Mark gitmiyor musun? "

" Gitmek istemiyorum. Seni burada yalnız bırakamam. " Felix hafifçe gülümseyip arkadaşının yanına gitti. Kollarını ona doladığında ikiside ağlıyordu. Mark iç çekerek konuştu. "Sen neden gitmiyorsun ki? Burası tehlikeli. Önce Aswer'a gelen tehditler ve şimdi Jimin'in ölümü... Burası tehlikeli. "

" Saçmalama Mark. Bir bağlantısı yok bunların. Ayrıca burası güvenli. Hem zaten yarın gideceğiz biz. Merak etme. "

Seje araya girdi. " Ben Jimin'in intihar ettiğine inanmıyorum. Bu bence... Cinayet. "

Elinde koca bavulla odaya giren Jeno kafasını iki yana salladı. " Aswer'ın tehdit mesajlarını aldığı sıra ve Jimin'in öldüğü gece, ikisindede kamera kayıtları silinmiş. Mark haklı. "

Felix sinirle ayağa kalkıp odadan çıktı. Bunun imkanı olamazdı. Biri pis bir şakaydı ya da Aswer dikkat çekmek istiyordu. Jimin'in ölümü ise intihardı. Polis bunu doğruluyordu. Bardakta sürahide veya odada başkasına ait parmak izi yoktu.

kirli oyun, étoileHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin