פרק 2

7 0 0
                                    

אוליבר:
פרק 2 במסיבה:
באתי למסיבה בשביל דבר אחד למצוא את יסמין ולהביא אותה הביתה שלנו אני לא יודע איך להסביר לה שאבא שלי הוא אבא חורג שלה כי ההורים שלנו התחתנו היא לא יודעת את זה  הנה חברים שלי הם מסתכלים על יסמין אני יבהיר להם שהיא שלי ״היי חברה מה קורה?״ שאלתי ״מסתכלים על יסמין פה?!?״ שאלתי הם הנהנו וצחקו התקרבתי אליהם ואמרתי ״היא שלי תתרחקו ממנה זה לא יגמר טוב״ פתאום נהיה שקט וכולם הסתכלו אליה נכנסת המלאך שלי רם העיינים שלה שהצבע חום דבש ואם שיער חלומי בצבע שטני הילדה הזאת עוד תהרוג אותי חברים שלי הלכו אליה ידעתי בידיוק מה הם יגידו אח שלה הגדול דניאל יסתכל אלי והבנתי שהו חושב שסיפרתי להם על זה שאנחנו אחים חורגים בארך סימנתי לו שלא ואז הוא רץ אליה כי הוא לא הבין עשיתי להם פרצוף ואני חושב שהיא נבהלה יותר מהם ראיתי אותה מדברת אם אחיה הגדול ואז הוא הלך והיא יצאה החוצה יצאתי אחריה לא יכולתי להפסיק להיסתכל היא ראתה את הצל שלי אבל המשיכה ללכת היא אמרה לי  ״אפשר לעזור לך במשהו?״ חייכתי ואמרתי לה ״זה מסוכן לקטנה כמוך להסתובב לבד יכול לקרות לך משהו״ שהיא ראתה שזה אני היא הייתה בשוק כתבתי לאח שלה שאני לוקח אותה לבית החדש ההורים שלנו היו בירח דבש ואני הכי גדול בבית אז אני אחרי אל כולם היא אמרה לי ״אני מסתדרת אתה יכול ללכת״  צחקתי שהיא חשבה ששאלתי אותה אמרתי לה ״את תמימה מידי אה מלאך שלי״ היא התעלמה מי זה לגמרי היא ענתה לי ב ״טוב לי כאן אז תודה על הדאגה אבל אתה יכול ללכת אני יסתדר״  התעצבנתי אליה והיא קצת נבהלה ״זה לא הייתה שאלה אם לא הבנת זאת היתה פקודה״ אמרתי לה בקול קר וחייכתי ״למה שאני יקשיב לפקודה ממך״  היא ענתה לי בחיוך עניתי לה  ״איך שאת רוצה״ הרמתי אותה לאוטו שלי והיא צרחה אלי ״תעזוב אותי מפגר״ ״תתנצלי מיד״ אמרתי לה ״ממש לא אתה פסיכופת״ היא ענתה לי בעצבים ובעיטות היא צעקה אלי שזה חטיפה לכל דבר וצחקתי אליה היה שקט אז אמרתי לה ״הודעתי לאח שלך הגדול שאי לוקח אותך הביתה״ הייתי בשוק שהיא אמרה לי ״אוקי תודה״ ״לא ידעתי שאת יודעת להגיד את זה״ צחקתי איתה  היסתכלתי על השמלה שלה ואמרתי ״דרך הגב מזל טוב אבל זאת הפעם האחרונה שאת באה אם בגד כזה״ ״לא מספיק חושפני בשבילך?״ היא אמרה ורציתי לרצוח אותה ״את לא יכולה להסתובב ככה זה מסוכן״  אמרתי בניסיון להסביר לה והיא צחקה אלי עצרתי את האוטו בחניה והיא הייתה נראית מפוחדת אמרתי לה ״אל תפחדי אני לא יעשה לך כלום״ זה לא היה נראה שזה עזר לה ״איפה אנחנו?״ היא שאלה ״תגידי שלום לבית היפה שלי״ היא בעטה בי וכמעט לא הרגשתי את זה ״למה אני כאן ?!?!?״ היא שאלה וחייכתי אליה ״ כי אין לך אף אחד בבית ולא רציתי שתשארי לבד״ ״אני יעשה גם לך כזאתי מחר״ אמרתי ואז היא נבהלה ״לא הבנתי אני ישנה פה ולמה שתעשה לי טביעת אצבע לבית שלך?!?!?״ היא אמרה בבהלה עניתי לה ״לבית שלנו מלאך שלי זה הבית שלך מעכשיו אני יסביר לך הכול בבוקר מלאך שלי״ יש לי הרגשה שהיא חושבת שאני חוטף אותה פתחתי את הדלת ואז אחים שלי הקטנים חבקו אותה  ״תעזבו אותה אני רוצה שהיא תנוח״ אמרתי הם הנהנו ואז אמרתי  ״דרך הגב אלה אחים שלי יובל ,עומר וגור. ״.  ״מה קורה פה?!?!?״  ״בבוקר מלאך שלי״ היא נכנסה להיתקלח והלכה לישון בחדר אורחים היא התעקשה אל זה הלכתי גם לישון ....

לצפות משני זווויות עיניים חלק 1Where stories live. Discover now