manabe: Witamże tu wszystkich zgromadzonych. Chciałbym osobiście przeprosić za to, co się wcześniej wydarzyło. Moje konto zostało haniebnie zamieszkane przez niejakiego Nishizono Shinsuke. Mam nadzieję, że to robaczysko nie zrobiło nic nieprzyzwoitego w waszą stronę.
minaho: xd elo
manabe: Witaj.
minaho: bania weszła za mocno co
manabe: Bania?
minaho: boomer
minaho: tak sie mówi na impreze
minaho: chyba
manabe: "Chyba"?
manabe: Proszę o nierozprzestrzenianie fałszywych informacji. Niepotrzebnie przez to wprowadzasz zgromadzonych w błąd.
minaho: ok
minaho: btw czemu nazwałeś shinsuke robaczyskiem
minaho: co to za słowo wgl
minaho: robak? ok
minaho: robaczek? ok
minaho: ale robaczysko?
manabe: Chciałem tymże podkreślić nieodpowiednie jego zachowanie.
minaho: aha
minaho: nwm i tak chyba taki wyraz nie istnieje
manabe: "Chyba" po raz kolejny. Już coś mówiłem na ten temat. Następnym razem podejmę wobec tego inne kroki.
minaho: nie strasz bo się zesrasz
manabe: Proszę o nieużywanie kolokwializmów.
minaho: jeeeeeeeeeeeeeebać
manabe: Wulgaryzmów także.
minaho: jprdl nawet swojej opinii nie da się tutaj wyrazić
minaho: powoli zaczyna to się zmieniać w polskiego twittera
manabe: Niestety, nie mogę ci w tym przyznać racji, ponieważ nie posiadam konta na tym portalu społecznym.
minaho: i dobrze XD
manabe: Dlaczego?
minaho: lepiej dla ciebie, uwierz mi
manabe: Hm.
minaho: cóż cię tak zastanawia, panie i władco?
manabe: Jest to niezwykle podejrzane, że wcześniej nie pałałeś zbytnio w naszej rozmowie do mnie sympatią, a teraz jesteś miły. Czyżby coś się stało, w czym tylko ja mogę pomóc?
minaho: nie lol
manabe: Aha.
manabe: Tak w ogóle - gdzie jest reszta?
minaho: czilują bombę xdddddd
manabe: Nie odniosę się do tej wiadomości.
minaho: czm?
manabe: "Czm"? "CZM"? Zostałeś okradziony ze swojej możliwości porozumiewania się naszym pięknym, ludzkim językiem? Dlaczego skracasz te wszystkie wyrazy?! Świat jest dla ciebie za krótki? Co zrobisz z tymi kilkoma sekundami, które zaoszczędziłeś nie zawierając w wiadomości tych prostych dwóch znaków ("e" i "u"). Oprócz tego, "czemu"? Założę się, że to również jest wymysł Internetu. Nie brzmi to nawet wybitnie. Słowo "dlaczego" zostało odsunięte? DLACZEGO? Bo jest za długie? Bo nie jest modne? Bo jest często wykorzystywane w pracach wysokiego kalibru? Nie wierzę, że tacy ludzie jak ty istnieją. Jest to wszak niewybaczalne. Każdy człowiek powinien doceniać to, co jest i jest dobre! Porzucanie starych idei na rzecz nowszych, ale za to gorszych, jest okropne! Wszyscy młodzi ludzie na tym świecie powinni się kształcić, a nie tracić cenny czas, który jest marnowany na takie idiotyzmy. Prawdą jest to, że technologia popycha świat do przodu - wiele rzeczy się poprawiło, jednakże udostępnienie takiej mocy jak Internet dla młodych osób było błędem. Prace domowe - brane z Internetu, informacje, które są fałszywe - brane z Internetu, WŁASNA OPINIA - BRANA Z INTERNETU. Powinniśmy wszyscy zaprzestać korzystanie z tego (co prawda) dzieła ludzkości. Społeczeństwo się cofa. MUSIMY TEMU ZAPOBIEC.
minaho: każde pokolenie powinno mieć jakiś swój znak szczególny - nasze (oprócz ciebie najwyraźniej) wybrało używanie skrótów do wyrazów i wymyślanie własnych frazesów. dlaczego? bo nie powinniśmy powtarzać błędów z przeszłości. nasz język stale się rozwija, można to zobaczyć w starych książkach, dokumentach. było masę rzeczy, które przez następne pokolenia musiało być naprawiane. zobaczymy, co przyniesie przyszłość. może to, co robimy teraz jest niewłaściwe? nie wiem. ktoś z przyszłości nas oceni. jak na razie, powinniśmy się cieszyć z tego co jest, co zostało nam dane. nasi następcy naprawią wyrządzone przez nas szkody. my powinniśmy odkrywać, badać. KORZYSTAĆ. dla niektórych faktycznie internet jest niebezpiecznym narzędziem. ale dla nastolatków, którzy chcą się dobrze bawić? nie ma w tym nic złego, jeśli używają tego dobrze. bez żadnych wyzwisk. kradzieży. po prostu, cieszą się życiem. NIE MUSIMY TEMU ZAPOBIEGAĆ.
tenma: wow
tsurugi: wow
aoi: wow
shinsuke: wow
midori: wow
ibuki: wow
matatagi: wow
nishiki: wowXD
kirino: wow
kariya: wow
amemiya: 😱
hikaru:
///
kocham shinsuke to na tyle elo
CZYTASZ
chat - inazuma eleven go
Random↳ nishizono shinsuke utworzył(a) konwersację. czyli dawka mojego nieśmieszego humoru, ale to, co tu się dzieje spada na postaci z inazumy eleven go [seria galaxy też uwzględniona, ale po co to wpisywać w tytuł] ❝𝘸𝘦'𝘭𝘭 𝘣𝘦 𝘳𝘶𝘯𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘥𝘰𝘸�...