3. Bölüm KORUMA
Dae ho(Babam): Sonunda geldiniz merak etmeye başladık!
YN:Noldu Baba? Ne bu merak ve endişeniz?
Namjoon:Kötü bir haber mi var?
YN: Sen bilmiyor musun Namjoon?
Namjoon: Hayır bilmiyorum.
Yoon(annem): Babanız bir depoda tuttuğu düşmanını elinden kaçırmış!!
Namjoon:NE!! Jung Shin mi?! Yoksa başka biri mi?
Jin: Hayır kardeşim tam üstüne bastın! Maalesef Shin!
Ben durmuş olayları dinliyordum. Pek bu işlerin içinde olmayı sevmiyorum. Zaten babamın neden mafya olduğundan hiç bahsetmiyorum nefret ediyorum. Kan ve ölümlerden!Namjoon:Ee ne yapacağız?
Dae ho(babam): Yapılacak şey belli. Bize pek bişey olmaz ama Yn asıl sıkıntı.YN: Ben ne alaka ya?!
Dae ho(babam): Seni korumamız lazım kızım. O adam çok tehlikeli. Sana zarar verebilir....
Jin söze atıldı
Jin:Yani kısacası bir koruman olacak baby. Hayırlı olsun!
YN: NE!
Namjoon: Neden bu olaylardan en son benim haberim oluyor?
YN:Ve benim de!!
Yoon(annem): Of amma abarttınız çocuklar!
Dae ho(babam): Evet anneniz haklı. Zaten birazdan o burda olur.
YN: Kim?
Dae ho(babam): Koruman!
YN: Oh.. Şuan da şaka yapıyor olmalısınız? Değilmi?
Jin: Maalesef My Brother!
YN: Benim birisi tarafından korunmaya gerek yok baba. Ben kendi başımın çaresine bakarım!
Jin: Saçmalamayı keser misin Yn! Kendi başının çaresine nasıl bakacaksın? Daha silah tutmayı bile bilmiyorsun?
YN: Ama dövüşmeyi biliyorum:)
Dae ho: Sadece dövüşmekle olmaz. Temelin sağlam olmalı.
YN:Ne temelinden bahsediyorsun baba? Tanımadığım bir adam mı beni koruyacak cidden mi?
Yoon: Yabancı olduğunu nereden biliyorsun?
Jimin bize yardım etti o korumayı bulalım diye zaten arkadaşıymış aynı senin gibi jimin'in de çocukluk arkadaşı güvenilir biriymiş.YN: Ya Allah aşkına o jimin'in söylediği şeye mi inanıyorsunuz!
Dae ho: Evet tam da onun sözüne inanıyoruz. Eğer inanmasaydık o şuan da hayatta olmazdı:)
Babamın bu söylediği kanımı dondurmuştu. Belki de haklıydı. Jimin benim çocukluk arkadaşım az değildi bahçe de koşuşturduğumuz zamanların olması....
Namjoon:Peki gelsin bakalım nasıl bir veletmiş şu koruma.
BÖLÜM SONU.
Umarım beğenirsiniz ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORUMA
عشوائيAilen seni korumak için bir Koruma işe alır. Ve korumanın arkadaşı Jimin ile çocukluk arkadaşısınızdır. Bir süre sonra aşkınız korumanız ile başlayacak ve bu aşk size saçmalıklar yapacaktır. İkiniz de aşkınıza sahip çıkamazsınız. Size tavsiyem kendi...