Yine bir sabah okula gitmek için uyanmıştım.hazırlandım okula gittim.ilk ders başladı çok sıkıcıydı,uykum vardı kafamı sıraya koymamla bir öğretmen bana kızmaya başladı.umursamaz bir şekilde kafamı kaldırdım herkes bana bakıyordu ne yani size hiç öğretmen kızmadı mı? Evet onlara kızdı ama bana nadir kızarlardı çünkü akıllı ve ahlaklı bir öğrenciydim.Kimse benden bu hareketi beklemezdi.Farkindaydım, farkındaydılar derslerimde düşmüştüm eskisi kadar katılmıyordum eski notlarımın aynılarını alamıyordum.Bundan bende mutsuzdum ama bunu nasıl düzelte bilirdim iki seçeneğim var ya çabalayıp düzeltecektim yada işler böyle kalacaktı düzeltmek isterdim ama onca şeyin içinde nasıl düzeltecektim?bir dakika onca şey ne demek?Bu proplemlerim ne benim?Tamam hemen anlatmaya baslayabilirim.Arkadaş çevresi ah evet bu çok kötü üç kişilik arkadaş grubunda dışlanmak anlayabilir misiniz ve sadece iki arkadaşım var ve onlarda beni dışlıyorlar sen onların her derdini dinlerken ben kendi derdimi anlattığım da biliyor musun sevgilimden ayrıldım demeleri çok can yakıyor gerçekten.Sevgili ne demek neden herkes bunu bu kadar önemsiyor?Sevgilinin amacı ne? Çok saçma birşey birde bunu dert edinmeleri gerçekten keşke tek derdim sevgili olsaydı.Arkadaslarım ile yolda giderken ikisinin önden benim arkadan gelmem peki... Cam kenarında konuşurken beni takmadan sanki ben yokmuşum gibi konuşmaları gerçekten çok yakıyor.Ama en çok can yakan neydi biliyor musunuz?12 yıllık arkadaşın ile küsmem. yeni arkadaşlarına beni tercih etmesi ve bana argo kelimeler söylemesi... Evet aslına bakarsan herkes sahte kimseye güvenme eğer belki bana kendini gerçek bir arkadaş gibi hissettiren biri olsaydı bu kadar problemim olmayacaktı.Bu hayatta kalıcı, güvenilir ve gerçek bir arkadaş bulmak çok zor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
iki seçeneğim Var
Chick-LitBir kız var Bir sürü sorunları var arkadaşı yok ailesi desen... bu kız kendini nasıl bu hayattan böyle bir yaşamdan kurtarabilir?daha çok beklemesi gerekir iki seçenek vardır ya ölüm yada güzel bir hayat ölürsen herşeye veda ediceksin ama güzel bir...