Pov: Shigaraki
Spacerowałem sobie po galeri, głównie po to by znaleść jakieś stoisko z kebsem. Rozglądałem się także za bochaterami żeby żaden z nich przypadkiem mnie nie rozpoznał I złapał.
Po chwiki jak zauważyłem Mirko wpatrujaca się we mnie, o tyle, że jestem debilem to zapomniałem założyć kaptur..
W pewnym momencie Mirko przyszła do mnie i złapała mnie za kaptur po czym odwróciła w swoją stronę.
-UGH PUSZCZAJ!- wydarłem się dość głośno na co ona przyjebała mi w twarz.
-Tomura Shigaraki.- odpowiedziała po chwili
-No i ?...- odpowiedziałem ze łzami w oczach bo no trochę bolało
- No i lecisz do więzienia- uśmiechnęła się.
- A-ale... Ja nie chce!- zaczęłem się wiercić.
- Myślisz, że to mnie obchodzi?-spojrzała na mnie przerażającym wzrokiem .
-... Uh.. n-nie? -łzy zaczęły mi lecieć po policzkach.
-Ale z Ciebie pizda hah- przez te słowa nieco się wkurwiłem
- SAMA JESTEŚ PIZDA UGHH NIECIERPIE CIĘ ZOSTAW MNIE W SPOKOJU GŁUPIA KURWO- zaczęłem silnie płakać (atak paniki czy coś xD)
- wszystko okej?-zapytała niby zatroskanym głosem
-...k-kurwa nie.. - odpowiedziałem płacząc .
- Csii - w pewnej chwili mnir przytulił na co zaczęłem się szarpać.Pov: Mirko
Widząc, że płacze po prostu musiałam go przytulić. Nie wiem jakoś nie miałam chęci wziąść go do więzienia więc po prostu wzięłam go na ręce i poszłem w stronę samochodu.
Założyłam mu na ręce rękawiczki i posadziłam w foteliku dla dzieci ze względu na jego wzrost po czym zapiełam go dosyć ciasno I zaczęłam jechać do mojego domu.
Pov:Shigaraki
Byłem nieco zdezorientowany co ona że mną robi tak jakby- nie jestem dzieckiem by siedzieć w foteliku, ale już nic nie mówiłem bo próbowałem się uspokoić .
Gdy dojechaliśmy Mirko wzięła mnie na ręce oczywiście wbrew mojej woli i zaniosła do swojego domu.
(Tu macie jego wygląd)
Gdy zaniosla mnie do domu na starcie zauważyłem salon w którym było Xbox normalnie kocham kobite od teraz.(Salon hehe)
Posadziła mnie na kanapie po czym kazała na siebie poczekać. A że nie miałem co robić to zaczęłem ssać kciuk :3 .
Po tym jak Mirko przyszła dała mi jakąś wodę do picia po której zrobiło mi się słabo I zasnełem.
Pov: Mirko
Dałam mu wodę z środkami nasennymi żeby zasnął, w momencie kiedy zasnął położyłam go na podłodze i zdjęłam z niego wszystkie ciuchy zostawiając go nago. Poszłam dla niego po ciuchy i po chwili wróciłam.
Założyłam mu pieluche, na to body I kombinezon. Założyłam mu także takie rękawiczki dla dzieci by nie mógł nic zrobić oraz założyłam mu branzoletke na rękę by nie mógł używać swojego daru.
~Skip Time~
Pov: Shigaraki
Po tym jak się obudziłem zauważyłem że coś jest nie tak . Czułem że mam mokro między nogami, ale gdy tam dotknełem było sucho..
-Widze, że cię ubudziles maluszku *uśmiechnęła się *
CIĄG DALSZY NASTAPI NIEBAWEM
około 450 słów wow
UGABUGA