4 Bölüm-Açıklama

1K 56 1
                                    

Gözümü açtığımda yine ordaydım.Başım çok fena ağrıyordu.Hastane adeta 2 evim halini almıştı.Sürekli burdaydım.Sorularla dolu bir odadaydım.Kapı açılmasıyla irkildim.
H:Günaydın Tuana Hanım.
Günaydın ben ne zamandır burdayım?
H:Dün getirdiler.Bi araç kazası.Başın biraz yaralanmış.Başka ciddi bi sorun yok.
Anladım.Ne zaman çıkıcam?
H:Bu günde burdasın.
Hemşire serumumu değiştirip çıktı.
Ardında kapı açıldı.Bu sefer gelen Ülküydü.Diğer tarafa döndüm.Onunla konuşmam gerektiğini biliyorum.O anlatmalı ben dinlemeliydim.Ama konuşmak istemiyordum.
Günaydın.Hala kırgınmısın bana?Küsmüyüz?Dedi.
Konuşmadım.Adeta kenetlenmişdim.
"Hadi ama Naz Lütfen konuş benimle.Sen bu dünyada sahip olduğum tek şeysin.Hadi.Lütfen"Dedi.Adeta yalvarıyordu.
Sonunda konuşmaya başladım.
"Tek varlık?"diye sordum.
Tereddütle evet diyip kafa salladı.
Ben kötü haldeyken o zengin züppelerle eğkenirken öğle değildi ha?Dedim.Gözlerim doldu.Gerçekten güvene bileceyim tek varlığımdı.Ama şuan güvenim kırılmıştı.
Ülkü sustu ne diyeceğini bilemedi.
Hıh neden sustun?Konuşmak istiyordun?Dedim.İyi görünmüyordu.
Yine konuşmadı.
4 5 dakika gibi sustuk.Sonrao sessizliyi bozdu.
Hazır olduğumda her şeyi anlatıcam Naz.Dedi
Naz sözü beynime battı sanki.Ben kimseye Naz demeye izin vermezdim.Ama Ülküye izin verirdim.Hatta hoşuma gidiyordu.
Naz deme bana.Dedim sustum sonra davam ettim.Ne zaman hazır olursan gel anlat.Ondan sonra ilişkimize karar veririz.Dedim.
Tamam Tuana.Dedi.Sakince odadan çıktı.
Yine ben ve düşüncelerim yalnız kaldı.Çantama uzandım.Zar zor aldım.İçinden defter ve kalem çıkarıp bişeyler karalamaya başladım.Çok iyi resim yaparım.3 saat falan geçti.Resim bitti.Ülküyle olan bi fotomuzu çizmiştim.Ona baktım gözüm doldu.Kapatdım.Telefonu elime aldım.Uzun zaman oldu sosyal medyaya girmeyeli.Öğlece geziniyordum.Ama birden karşıma Çağanın bu günkü paylaşımı çıktı.Ülkü ve onlar birlikte Nerdelerdi anlayamadım.Ama anladığım kadarıyla ülkü onlarla mutlu)
Telefonu kapattım.Adeta yıkıldım.Saat 11di uyumam gerekiyordu.Gözlerimi kapatıp düşünmeye başladım.Acaba Yağızamı açık oldu?Yoksa Ardayamı?Bişeyler saklıyo ama ne?Yağız ona neden öyle davranıyo?Çağan neler yapıyo.Bi alay ediyo bi hastaneye falan getiriyo?Noluyo yaa??Hiç bir şey bilmiyordum.Buda beni çıldırtıyordu.Uykuma karşı gelemedim.Uykuya daldım.
Çağanlar:
Y:Hala söylemedinmi ona?
Ü:Hayır.Desem benden nefret edecek.
A:Başka yolu yok.
L:Yapmadan önce düşünseydin.
Ç:Gitmeyin kızın üstüne.Tamam.Bi yol buluruz.
Ü:Tamam
Tuanadan:
Sabah kalktım.Hemşire geldi.Çıka bileceyimi söyledi.Hazırlanıp çıktım.Direk okula gittim.Ülküyle karşılaşıcaktım.Umarım hazırdır kendini savunmak için.Umarım düşündüyüm şey değil.
Sınıfa girdim.Ülkü daha gelmemişti.Ama onlar sınıftaydı.Adeta bi pislikler.Arda ve Yağız kuzendiler.Ama hiç benzemiyorlar.Arda bana deyip dolaşmazdı.Leya ve Çağanda kardeşlerdi.Onları hiç sevmiyorum.İçeri girdim.Sırama doöru yürüdüm.Çantamı bırakıp çıkıcaktım.
Yağız kolumdan tutdu.Ooooo Tuanacık nasılsın?
Sanane be?
Ama öyle olmazki.Dedi alaylı.
Kolumu kurtarıp kolunu tutdum.
Bana bakk bi daha dokunursann doğduğuna pişman ederim dedim.
Leya ortaya girdi.Kankan nerde senin?Yoksa odamı seni bıraktı.Dedi büzülerek.Sinirim oynuyordu.
Leya niye öyle diyorsun.Araları iyi değil biliyorsun. Dedi Çağan.
Bişey diyemedim.Donuk kaldım.
Devam etti Çağan.Noldu küçük hanım?Yalnızmı kaldın?Seni hiç kimse sevmeyecek.Ülküde yok artık.
Bardağı taşıran son damlaydı bu.Sinirle Yağızın kolunu bırakıp Çağanın yakasından tutup divara çarptım.Sırtı çok acımış olmalıydı.Baya sert ittim çünki.
Bana bak bi daha bana dolaşırsan belin sadece böyle kalmıycak.Kemiklerini kırıp hastaneye yollarım dedim.Yüksek sesle.
Beni ittirip kurtuldu.Napıyorsun be?
Oyunu kurallarına göre oynuyorum.Dedim.Göz kırpıp sınıftan çıktım.Nöbetçi çoçuk bana seslendi.İlk dersiniz boş sınıfa duyurursun.Dedi.Kafamı salladım.
Sınıfa geri döndüm.Ülkü gelmişti.Yine onların yanındaydı.
Bu ders boş istediyiniz yapın diyip çıkcaktımki Biri kolumdan tutdu.Çağandı.Her kes çıktı.Bi Yağızlar ve Ülkü vardı.Yada artık Ülküdemi onlardandı?
Ne istiyorsun.Kolumu bırak.Sizi uyarmıştım.Bana dokunursanız çok kötü olur diye.Kolunu tutup büktüm Geri çevirdim.İnledi.Acımıştım ona.İstemsizce bıraktım.
Neden diye sorguluyordum.Sınıftan çıkıcaktımki Ülkü seslendi.
Naz.Dedi.
Ben sinirlenip Naz senin için öldü Ülkü dedim sinirle.
Tamam Tuana otur konuşalım.
Aha Prensesim kendini hazır hissediyo.Dedim alayla.
Gözlerim doldu.Onunkuda öyleydi.Diğerleri susup izliyordu.Umrumda deyildi.
Her kes bir yerde oturdu bende oturdum Çağan yanımda oturmuşdu.Ne kadar söylesemde kalkmadı.Ama umursamadım.Ülkü anlatmaya başlıyınca Başım döndü birden sağa doğru eyildim.Çağanın omzuna düştüm sanırım.Sonrasını hazırlamıyorum.

Atarlı Kız Ve Saçmalayan Çocuk(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin