Cerita ini adalah tentang Aku Dan ...
Dia....Dia mengajarku erti perncitaan yang Sebenar.Dia sahaja yang boleh MENGAWAL kemarahan Dan ego Aku.Walaupun Aku tau..Cinta Kami banyak halangannya...
***
"ARGH!"Seorang wanita ditikam Semasa dipeluk Oleh Boyfriendnya.Di rumah,"Hrm,Senang betul wanita ni terpedaya dengan Aku.Aku kene Cari mangsa lain kalau tak,Takdelah upah.Sebelum,Tu kene Tinggalkan Tempat ni dulu.Lepastu,Hidupkan balik CCTV Tu.Hahahah!"Ujarnya sendirian Lalu pergi.
Seminggu kemudian,
"Hahahaha,Kau ni!Macam-macam lah,Kila."Gelak Ayuna."Hahahahah!By the way..Kau nak Oder ape?Aku belanja!"Jawab Kila."Series?!Okay,Aku nak nasi goreng dengan teh'o ais limau."Lalu Kila pergi untuk mengambil Pesan Di kaunter."Kau dengar cerita,tak?Pasal.. seorang wanita mati Disebabkan boyfriend dia?"Ayuna terdengar perbualan antara 2 orang wanita itu."Iye!Aku Ada dengar jugak!Katanya..boyfriend dia pycho.Boyfriend dia ni dah pernah bunuh 19 orang wanita!"Jawab wanita yang lagi satu."Yes!Banyak Weyh!19 pulak Tu!Bahaya betul!Trauma siak!Sapalah lelaki pycho Tu!Misteri betul."Kata-kata mereka membuat Ayuna takut.Ayuna takut bahawa kalau orang itu adalah Dean,Teman lelakinya."Takkanlah Dean,right?Yes,That's alright!"Ujarnya sendiri untuk melegakan dirinya."Ayuna!tolong Aku amik makanan ni!"Teriak Kila.
Ayuna tersu pergi Dan tanpa sedar dia diperhatikan Oleh seorang lelaki bernama Putra Zafran.
Dan...Lelaki itu lah...
Lelaki Misteri yang digelar pycho.
Di Taman,
"Itu bukan ke Boyfriend kau,Ayuna?"Dengan Senang hati,Ayuna ingin mendekati Dean.Nampak seperti Dean sedang menunggu seseorang."Pergi jelah!"Baru maju 3 Langkah, Seorang wanita datang mendekati Dean sambil Mencium pipi Dean."Wait...Who is her?Kau..Kenal?"Tanya Kila.Wajah Ayuna yang memperlihatkan rasa cemburu Dan kecewa itu,Membuat Kila faham."Ayuna, Mungkin Tu adik dia,Kot!Or kakak dia?!"Kila Cuba untuk membuat Ayuna berpikiran positive."Dia Takde Adik beradik perempuan!Dia hanya Ada seorang adik lelaki!"Marah Ayuna."ARGH!"Teriaknya Lalu pergi.
Di halaman belakang university,
Ayuna terus menangis Dalam diam Dan sorok-sorok."Are you okay?"Tanya Seorang lelaki."Hm?"Wajah Ayuna mendongak untuk melihat Wajah lelaki itu."Tak payah acah-acah speaking lah!Ni semua pasal abang Kau!"Marah Ayuna."Itu Abang Aku,Bukan Aku,Kan?"Ayuna hanya terdiam."Yuna,Kalau kau ada masalah,Bagi je tau Aku.Mana tau,Aku boleh tolong?"Ayuna pelik Dengan Sikap Zafran bukan selalu dia care.Tetibe je tak tentu pasal."Apahal kau tetibe Care,lak?"pelik Ayuna."Salah ke Aku nak care pasal wanita yang Aku sayang ni?"Kata-kata Zafran membuatkan Ayuna rasa semakin pelik."Yuna,Apa Kata..kau break dengan Dean and then,kau jadi milik Aku sampai kau mati."Ayuna menjadi marah."Kau dah kenapa?!Aku sayangkan Dean!Dan Aku hanya setia pada dia!Mustahil Aku Akan putus Dengan hanya Kerana Engkau!Dan Mustahil Aku paksa diri Aku untuk Cintakan kau!"Katanya."Yuna,Kau dah tau Dean sudah ada yang lain,kau Masih ingin setia?Are you stupid?!Kau tak rasa jijik bila dengan dia?"Perkataan jijik itu membuatkan Ayuna semakin makin pelik.
"Dia selalu bawa masuk,keluar perempuan Dekat rumah.Kau percayalah,dia Cintakan kau hanya Kerana nafsu dia semata-mata!Nanti bila dah Setahun bercouple..mesti dia Akan Ajak pergi rumah and then..apalagi kalau bukan puaskan nafsu dia."Kata Zafran."Aku tau!Dia Takkan buat macam Tu.Kau Sebenarnya jeles Kan?Sebab abang kau lebih popular Dari kau!"Ejekkan Ayuna membuat Zafran geram."Popular Dari Aku? Setidaknya..Aku pernah bercouple Dengan 19 orang wanita!"Kata Zafran."19 orang?!Kau couple sekaligus ke macam mana?"Tanya Ayuna."Tak.. semua sekali,Lepas couple 3 Hari terus putus.Dorang Akan jadi mangsa Aku..."Jawab Zafran."Mangsa?Maksud kau?"Pelik Ayuna."Alah!Kau ni!Kau tak tau apa maksud buaya?Playboy?Itulah Aku..Tapi Aku special sikit."Katanya."Special?"Ayuna Masih keliru."ISH!Dah lah Aku nak balik!"Lalu Zafran pergi."EH!Kau ni!"Teriak Ayuna.
YOU ARE READING
Pycho In Love
AléatoireMengisahkan tentang Seorang lelaki yang bernama Putra Zafran.Beliau adalah seorang Pycho yang licik.Selalu panas baran,Kejam malahan suka Membunuh orang. Namun,Hadirnya seorang gadis bernama Ayuna Haijuna.Wanita ini mampu mengubah nasib Zafran. Pada...