14. bölüm

643 39 24
                                    

Yazar : sizden çok ama çok özür dilerim :(geçen bölümü kendim okudum cidden bok gibi yazmışım🤢🤮 bu sefer bu bölümü en iýi şekilde yazmaya çalışıcam

Ai'in anlatımıyla

Akşam vakti toman toplantısı yapıyorduk . Mikey merdivenlerin en tepesinde her zamanki yerinde durmuşdu . Tamam artık ciddiyet zamanı çünki işler eskisi gibi kolay olmicak . Off bu durum beni sinirlendiriyor ve aynı zamanda canımı sıkıyor...ya yapamazsam ve....ve...Emma ölürse....onu kurtarmak istiyorum...
Kafamı iki yana sallayıp kendime sağlam bi tokat attım (Şak )

Her kes çıkan şak sesinden sonra bana dönüp tuhaf tuhaf bakmışdı . Gergince gülümseyerek boynumu kaşımaya başladım .

Ai : Eh ehe şey devam edin siz takılmayın bana .

Her kes tekrardan önüne dönmüşdü . Draken Mikeyin yanında durmuşdu ve bağırarak konuşmaya başladı .

Draken  : TOKYO MANJİ ÇETESİ ACİL DURUM TOPLANTISI BAŞLIYOR! DÜN TOKYODAKİ TÜM ÜYELERİMİZ TENJİKU TARAFINDAN SALDIRIYA UĞRADI !

O bunu söyler söylemez kalabalıkdan sesler yükselmeye başlamışdı .

X : Tenjiku mu?
U : Biliyormusun ?
T : Ha?
Y : Niye Tokyo'dan bir ekip Kanagawaya gelmiş ki ?

Draken onları takmayıp yeniden konuşmaya başladı .

Draken : TENJİKU YENİ KURULMUŞ BİR ÇETE ! NE AYAKLAR BİLMİYORUZ ! BİLGİSİ OLAN PAYLAŞSIN! BU YÜZDEN ÖNCE 3. BÖLÜK RAPOR VERİCEK . ÖNE ÇIKIN !

Chifuyu ve Takemichi öne çıkdılar önce Chifuyu konuşmaya başladı .

Chifuyu : Bize saldıranlar Mochizuku birliğiydi .

Draken : Mochizuku birliğimi ?

Smiley : Eski Jugemu lideri  Mochizuku Kanji başları . Muhtemelen Tenjikunun en güçlü birliği .

Yine kalabalıkdakiler konuşmaya başlamışlardı .

P : Kawasaki Jegumunun Mochisi değil mi ?
X : Baya meşhur !
U : 87 kuşağından .

Tabi siz şimdi mangada Takemuchi bu sahnede şaşırıyordu e hani ? Diyiceksiniz . Hemen açıklıyım ben önceki olaylardan baya bi ders aldığım için Chifuyu ve Takemichiye mangada sonunda ne var ne yoksa anlattım beni dinlemişlerdi . Sanzuyu bile anlattım . Sonra oturup bir plan yapdık pek planda denilmez ama yaptık bir şeyler . Yine kendi düşüncelerime dalmışdım ki birinin beni dürtmesiyle dikkattimi beni dürten kişiye verdim . Baji yanımda durmuş yukardan evet yukardan bana bakıyordu boyum kısa ühü ühü .

Ai : efendim bölük liderim .

Baji : kendindemisin sen ?

Ai : ha ? Neden öyle söyledin ki ?

Baji : suratın fazla ciddi...kavgalarda bile bizim Smiley'den bile çok sırıtıyordun.

Ai : ne yani gülümsemiyorum di-

Baji : sorun toplantıda fazla sessiz durman . Seni biraz bile tanıyanlar beş dakika susmayıcağını bilirler . Bana sakın toplantı falan bahanesi uydurma sana toplantı falan vız gelir bunu en iyi ben bilirim . Neden bahsettiğimi biliyorsun değilmi?

Ona sadece bakdım. Tabiki vallhala meselesinden bahsettiğini biliyordum ama  şimdi durumlar daha başka o zaman ki gibi rahat olamam . Bu durumu bende sevmiyorum .

Yazar anlatımıyla

Baji karşısındaki kıza bakdı . Gözlerinden  hüzün , yorulmuşluk , çaresizlik yansıyordu . Mavinin en güzel tonunda olan gözleri kederle kaplanmış ve umut ışığını kaybetmiş gibiydi . Bajinin gözünde Ai'nin bakışlarının tek bir anlamı vardı . "Ben yorgun ve çaresizim " ikiside kendi düşüncelerine boğulmuşken bir birlerine ne kadar uzun süredir bakdıklarının farkına varmamışlardı . İlk kendine gelen Ai oldu başını önüne döndürdü saçları yüzünü gölgeliyordu bu yüzden yüzünün yarısı gözükmüyordu . Baji'de en sonunda kendine geldi . Ai'den bir cevap alamamışdı buna sinirlenmişdi tam ağzını açacakken Ai ondan önce davranıp konuşmaya başladı .

Tokyo revengers / FanfictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin