Probudila jsi se a koukla se na datum na svém mobilu. ,,Dneska je vlastně ten fan-meeting.'' řekla si nadšeně a hned jsi šla do koupelny se upravit. Oblékla jsi si na sebe tenhle outfit.¨
Přišlo ti, že vypadáš cute, takže jsi si tenhle outfit nechala na sobě. Strašně moc jsi se těšila. Dělala jsi si snídani, když tu někdo zazvonil na tvůj byt. Šla jsi otevřít a hned jak si otevřela dveře se ti udělal úsměv na tváři. Byla to Yun, takže jsi jí hned nechala volný průchod dovnitř do bytu. S Yun jsi si sedla na gauč a řekla si ,,Strašně moc se těším. Tohle je poprvé co je uvidíme.'' řekla si nadšeně. ,,Taky se strašně moc těším.'' řekla Yun taky nadšeně a ty jsi pokračovala ,,Vypadáš dnes nádherně.'' a Yun na to odpověděla ,,Ty taky, Y/N.''
Ještě chvilku jste si povídaly a potom už byl čas se vydat na ten fan-meeting. Měla jsi pro všechny členy Stray Kids připravený nějaký dárek, ale hlavně pro Felixe jsi připravila tento dárek.
Dorazily jste společně s Yun do poměrně celkem velké haly, kde už bylo celkem dost lidí. Přišly jste ke kontrole lístků a nějaká paní se vás zeptala ,,Dejte mi prosím vaše lístky.'' řekla a ty s Yun jste jí ty lístky daly. Ona se na ně jenom koukla a řekla ,,Můžete jít.'' řekla a ty s Yun jste se vydali do místnosti, kde by už za chvilku členové Stray Kids měli být. Snažily jste se s Yun dostat co nejblíže, aby jste tady nebyly dlouho. Za chvilku už všichni členové přišli a sedli si na svoje židle. Když jsi viděla Felixe, tvoje srdce najednou začalo být rychleji. Nemohla si se na ten moment dočkat, ale byla jsi i dost vystresovaná. Nevěděla jsi jak s ním mluvit. Korejsky si uměla celkem bez problému, takže to bylo v pohodě, ale co mu říct. Nějakou dobu jste tam stály v řadě a potom byl čas na tebe. První byl Bangchan. Předala jsi mu dárky, chvilku jste si popovídali a potom jsi šla za Changbinem. To šlo taky v pohodě, ale potom na tebe čekal Felix.
ČTEŠ
Felix Imagine
FanfictionTy, jako průměrná holka žijící v Jižní Koreji už přes 5 let. Felix, jako K-Pop idol ze slavné Jiho Korejské skupiny Stray Kids. Co se stane když se do tebe jako první zamiluje na Fan-meetingu a požádá tě o tvoje telefonní číslo? To vše se dozvíte v...