-Louis?- veszi fel a telefont a második csörgésre.
- A bárban az irodámba fél óra múlva.- mondom, majd bontom a vonalat. A fiúkat kirakva már indulok is a helyszínre. Harold egy percet sem késik. Magabiztosan libben be az irodámba.
-Hm. Nem túl jó emlékek.- simít végig az asztalon, majd leül velem szembe az asztal túloldalára.
-Miért segítettél?- kérdem amire a legjobban kíváncsi vagyok.
-Nem jött jól?- kérdi vigyorogva, mire felmegy bennem a pumpa.
-Ki a szar vagy te és mi a picsát akarsz?- sziszegem a fogaim között, az asztalra hajolva.
-Momentán? -kérdi pimaszul és ő is az asztal fölé hajol. A szája pár centire van az enyémtől és szemei az enyémbe fúródnak.- Be akarom fejezni a múltkorit.- suttogja szinte az ajkamra.
Nem tehetek róla azonnal elönt a vágy. Szemeimmel az ajkát bámulom, majd egy hirtelen mozdulattal tapadok rá. Hevesen esik nekem ő is és még a fogaink is összekoccannak. Pár nyelvcsata után hatalmasat lök rajtam , amitől én visszaesek a székembe. Hatalmas lábaival könnyen szeli át a köztünk lévő távolságot és újra ajkamra tapad. Kezei már a gatyámnál járnak, mire én készségesen emelem meg a csípőm, hogy jobban hozzám férjen.
Már előttem térdel, mikor hirtelen lenézek rá.
-Ha végeztünk vallani fogsz.- morgom neki.
-Oké nagyfiú.- válaszolja pimaszul miközben benyálazza az ajkait, majd egy hirtelen mozdulattal a torkáig tol magában.
-Kurva élet.- szitkozódva nézek le rá. Kurva izgató, ahogyan rózsaszín ajkai a farkam köré szorulnak. Ütemesen dolgozik rajtam, amíg teljesen merev nem leszek. Pár percig hagyom hogy csinálja, majd lehúzom magamról és az övéért nyúlok. Száját nyalogatva figyeli a mozdulataimat és izzó szemekkel várja a folytatást. Lehúzom róla a nadrágot alsóval együtt, amiből egyből ki is lép.
Mezítelen látványa még izgatóbb. Ahogy előttem áll egy száll farokban, muszáj megkóstolnom. Ajkaim közé emelem a méretes szerszámát és nyelvemmel ingerlem a kis rést rajta, miközben kezemmel erősen húzogatom rajta a bőrt.
-Azt a kurva Louis.- nyögi hangosan és meg kell kapaszkodnia az asztalban, hogy ne rogyjon össze a hirtelen ingertől. Nem sokáig kényeztetem így, hanem az asztalra nyomom a hátát és mögé állok.
-Ha megint itt abbahagyod kinyírlak.- nyögi morogva, utalva arra, hogy a múltkor ennél tovább nem jutottunk.
-Nyugi baby, ma szétbaszom a segged.- morgom a fenekébe, majd belenyalok a résbe. Hangosan nyögdécsel, miközben számmal készítem fel. Nem sok idő után már egy ujjamat is bevetem és közben kívül még mindig nyelvemmel ingerlem. Hamar szokik hozzám így nem kell sokáig húzni a második ujjam csatlakozását sem. Olló mozdulatokkal tágítom, majd jön a harmadik ujjam is. Eddigre farka már ontja magából az előnedvet, amit nem bánok, mert nem akarom sokáig húzni ezt a dugást.
-Gyere.- nyögi, majd hátranyújt egy óvszert.
-Síkosítóm nincs.- mondom, miközben felhúzom az óvszert.
-Elég a nyálad.- morogja és hátra nézve várja hogy benne legyek. Izzó szemeibe nézek és lassan nyomulok belé. Szemei fennakadnak és ajkai elnyílnak, majd előre fordul és én nem látom tovább. Lökök benne párat, amit hangosan élvez, de engem zavar, hogy nem látom az arcát közben.
Hirtelen húzódom ki belőle, majd hajánál fogva rántom fel és fordítom meg, majd lököm vissza az asztalra.
-Meg is kérhettél volna hogy forduljak meg nagyfiú.- mondja vigyorogva, mire én csak határozottan újra benne vagyok. Fejét hátra veti miközben ütemesen mozgok benne.
-Panaszkodik Mr.Reight?- kérdezem én is vigyorogva, mire csak mordul egyet. Kezeimmel megtámaszkodok dereka mellett az asztalon és őrült tempóban kezdem pumpálni.
-Basszus Louiis.- kiáltja és az alkarjaimba kapaszkodik. Hangosan lihegünk és nyögünk már mindketten, mikor utolér a gyönyör. Harold farkához kapva kezdem el őt is pumpálni, mire nagyjából velem egy időben éri el a csúcsot. Hangosan sikítva lövelli tele a markomat én pedig az óvszerbe ürítek.
Lihegve pihegünk pár percig, majd lassan kihúzódom belőle. Az óvszert a kukába dobom, neki meg pár zsebkendőt adok, hogy megtisztítsa magát. Ruháimat magamra kapom és az ajtóhoz megyek és kulcsra zárom. A kulcsot zsebre dugom és visszaülök a székembe. Harold figyeli a mozdulatokat és kérdőn néz rám.
-Mit csinálsz?- kérdi miközben ő is felöltözik.
-Mondtam, hogy vallani fogsz. - mondom neki komolyan, majd az előttem lévő székre mutatok.
-Inkább állnék.- mondja, majd érdeklődve várja a kérdést.Vigyorogva nézek rá, ezek szerint jól megdolgoztam az imént.
-Miért hazudtál arról, hogy ki vagy? - kérdem a szemeibe nézve.
-Nem hazudtam. Azt mondtam amit én is tudok.
-De hát nem ez a neved.- mondom értetlenül.
-Most már én is tudom.- mondja rám nézve, majd vesz egy mély levegőt. - 15 voltam amikor Elijahnál ébredtem. Valaki brutálisan megvert és én nem emlékszem semmire. Elijah azt mondta, hogy az utcán éltem és ő mentett meg a támadóimtól, akik a te embereid voltak. Tudom, hogy nem igaz.- mondja az arcomat látva.- Nála maradtam és ő adta nekem a papírjaimat, amin azok álltak amit neked is mondtam. Amikor azt mondtad hazudok arról, hogy ki vagyok akkor gondolkoztam el és felkerestem egy magánynyomozót, aki kiderítette, hogy mi az igazi nevem.
-Harry.- mondom halkan, mire csak bólint.-Szóval ezért segítettél.
-Igen. Te nem hazudtál nekem eddig.- mondja talán picit szomorúan.
-De miért jöttél el az irodámba először?
-Négy éve figyellek és ez volt az egyetlen alkalom, hogy a közeledben lehessek és bekerülhessek a bandádba.
-És Elijah ezt engedte?- kérdem értetlenül, mire picit elpirul.
-Én mondtam el neki a hajós üzletedet.- mondja halkan.
-És te honnan tudtad?- kérdem, mert biztosan nem beszéltem előtte erről.
-Az irodádban volt egy időpont és egy cím az asztalon egy cetlin. Rákerestem és láttam, hogy egy hajó jön és tudtam, hogy neked hoz valamit.
-Értem.- mondom kicsit idegesen.- És most mit akarsz tőlem?
-Semmit. Ennyit akartam.
-Egy dugást?- kérdem kicsit mosolyogva.
-Nem.- kuncogja kicsit elpirulva, örülök, hogy így fogja fel ezeket a dolgokat és nem akar örök szerelmet meg házasságot egy dugás után.- Igazából azt nem tudtam, hogy meleg vagy.
-De várj. Akkor azt is tudtad, hogy enyém a hely.- mutatok körbe, mire csak elvigyorodik.
-Most már mehetek? - kérdi rám nézve, mire bólintok és felállok, hogy kinyissam az ajtót.
-Köszönöm végülis, sokat mentettél nekem ma.- mondom őszintén a szemébe nézve. Mosolyogva bólint és kilép az ajtón és megindul lefelé.
-Louis!- szól utánam a lépcső felénél.- Add el neki a bárt.-mondja majd megy tovább.
YOU ARE READING
Ki vagy te? / Kik vagyunk mi? / Ki vagyok neked?
FanfictionKi vagy te? Louis Tomlinson a maffia vezére. Egyik nap állást hirdet legális autókereskedéséhez, amire alkalmatlannál alkalmatlanabb emberek jelentkeznek. Egyik nap egy magas göndör flegma srác sétál be az irodájába. Ha stílusával nem is de titokzat...