10.rész

476 43 0
                                    

Tegnap Elihaj visszatért. Ezt mi sem bizonyítja jobban, hogy ma már két új terítő csücsül a raktáramban. Nem Harry alkalmazta őket, hanem Elijah. Mivel máshogy nem megy kiadom hogy öljék meg őket. 

Hazafelé megcsörgetem Elijaht.

-Tomlinson?- veszi fel a telefont lihegve.

-A két nyápicod halott.- mondom, majd hallom ahogy valaki nyög a háttérbe. Harry. A kurva életbe.- És ha így folytatod titeket is megtalállak. Haroldnak pedig mond meg, hogy ma este jöjjön el hozzám.- morgom, majd bontom a vonalat. 

Kurvára felidegesít hogy Harry vele is lefekszik. Nagyon remélem, hogy eljön ma. 

Telefonom csörgésére leszek figyelmes jóval az Elijahval való beszéd után.

-Harold?- veszem fel hűvösen a telefont. 

-Vegyél kötelet ami nem dörzsöli a bőrt, saját érdekedben.- morogja.

-Mi van?- kérdem értetlenül.

-Ma este én leszek a domináns és én máshogy szeretem. Készülj fel nagyfiú.- mondja és már bontja is a vonalat. Döbbenten nézek magam elé és nem tudom mire vélni ezt a beszélgetést. Soha nem mutatta úgy igazán, hogy domináns akar lenni. És kötél? Na arra kíváncsi leszek. Nem újdonság nekem a passzív szerep mert voltam már párszor és BDSM-ben is volt már részem, de azt annyira nem szeretem. Mármint van egy két dolog ami izgat, de nem minden része.

Fél órát ülök az irodámban, mikor hirtelen indulok el a legközelebbi barkácsboltba. Mikor belépek egy csinos kis hölgy áll a kassza előtt. 

-Jó napot uram.- mosolyog rám.- Miben segíthetek?

-Kötelet szeretnék.- mondom én is mosolyogva.-Valami olyat ami strapabíró, de nem dörzsöl.- magyarázom, mire a hölgy fülig pirul. Kuncogva figyelem ahogy eltűnik a sorok között és megjelenik egy köteg piros színű kötéllel.

-Ez a legpuhább anyagú amink van.- mondja a kezemet bámulva.

-Akkor ezt kérném.- mondom és fizetés után még utoljára zavarba hozom.- Köszönöm a segítséget a barátom imádni fogja.-mondom kacsintva és ott hagyom a céklavörös csajt. 

Már egy órája itthon vagyok az óra pedig 5-öt mutat. Harry lassan érkezni fog, ezért úgy döntök, hogy elmegyek lefürdeni és kimosakodni. Ha tényleg ő akar lenni a domináns akkor ez elengedhetetlen.  Nagyjából egy órát töltök a zuhany alatt, majd egy száll törölközőbe ülök le az ágyam tetejére és a telefonomat kezdem el nyomkodni. Kíváncsi vagyok ma átjut-e a rendszeren, mert Liam elvileg már megjavította.

Nagyjából fél óra múlva kopogást hallok az ajtón és egyből vigyorognom kell. Beszarok, hogy megint bejutott. Lassan nyitom ki az ajtót, ő pedig hirtelen lép be rajta.

-A biztonsági rendszered még mindig szar.- morogja rám nézve.

-Miért vagy ideges?- kérdem tőle, minek következtében csak megragadja a karjaimat és az ajkamra tapad.

Hirtelen rántja le rólam a törölközőt és az ágy felé hátrál. Ő az ágy szélére ül én pedig várom, hogy mit akar. 

-Feküdj hassal a térdemre.- paskolja meg a combjait.

-Na ne röhögtess.- nézek rá hitetlenkedve.- Nem fogsz elfenekelni.

-Oh dehogynem.- áll fel és a kezeim hátrafeszíti majd egy kézzel tartja ott, másikkal pedig a hajamnál fogva, nem túl erősen de határozottan taszít le az ölébe. Kezeimet még mindig hátul szorítja össze.

-Na tehát.- kezdi újra rekedt hangon.- Eredetileg 10-et akartam adni.A két halottért ötöt ötöt, de mivel nem bírsz magaddal így 15 lesz. Számold.- utasít, majd egy hatalmasat csap a seggemre.

Ki vagy te? / Kik vagyunk mi? / Ki vagyok neked?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang