2.

21 2 0
                                    

Miközben azon a bizonyos lányon járt az eszem, arra lettem figyelmes, hogy megérkeztem a 8-as terembe, ahol az első óra lesz, vagyis matek. Csendben elfoglaltam leghátul az egyik sarokban lévő padot, letettem a cuccomat, majd újra elővettem volna a telefonomat, de  Elliot, megszólított.
-hey as! ( Ashleynek a becézése) - kiabálta a nevemet, majd oda jött hozzám.
-nincs kedved lejönni a büfébe? - kérdezte, kiváncsian.
-felőlem. - válaszoltam rá, vállatvonva, majd lementünk az aulába. Kivárva a sorunkat, Elli kért egy melegszendvicset reggelire, és egy csokis alaszkát. Oda adta, azt a 360 forintot amit lehozott, és vissza mentünk a terembe. A telefonom nem volt a padomon, gondolom már beszedték, remek. Morgolottam még pár sort magamba, majd elkezdődött az óra. Ez a 45 perc valami haláli unalmas volt, mint a nap hátra levő része.

Mikor haza értem, bedobtam magamat az ágyamba, és a tiktokot megnyitva, annyit láttam, hogy vissza követett. Majd kiugrottam a börőmből, mikor láttam, hogy vissza is írt. Hajnalokig beszélgettem vele, és sok mindent meg is tudtam róla. Pl azt, hogy Kate-nek hívják, és 15 éves, nem sokára lesz 16, barna a haja, és a szeme is, nálam egy kicsikét magasabb és, hogy kurva aranyos 😩🦋

Éjfél fele járhatott, mikor elköszöntünk egymástól.
"jó éjt szeretleek<33❤️" - írtam neki, mivel ő is megy aludni.
"neked is, és én is sziaa😭❤️" - írta vissza, majd letettem a telefonomat, halványan elpirulva majd belebújtam jobban a takaróm alá. Jaaj isteneeem ez a lány annyira aranyos. Tudom-tudom még csak egy napja ismerem és? Máris helyett foglalt a szívemben. Rajta járt az eszem, miközben az egyik kis párnámat ölelgettem, és lassan elnyomott az álom.

Barátságból szerelem Where stories live. Discover now