3.

16 2 0
                                    

Reggel arra keltem, hogy zuhog az eső de igazából, ugyan úgy telt a reggelem mint a tegnapi napom. Felkeltem, fel vettem egy fekete pólót és egy fekete pulcsit, amin fehér tappancs nyomok voltak, a gatyám pedig most egy, fekete farmer lett. Kiszaladtam, felvettem a cipőmet, majd a táskámat, és szaladtam is a telefonomért. Az idő 6:31-et mutatott, szóval van még kb 20 percem arra, hogy jó reggelt kívánjak Kate-nek.

"jó reggelt<33" -írtam neki mosolyogva, várva a válaszát, ami olyan 1 perc múlva meg is érkezett.
"neked iss<33❤️" -írta vissza. Nem tudom miért de mellette biztonságban érzem magam.<3

Még egy pár szót beszéltünk, majd apum bejött a szobámba.
-kicsim, gyere idnulunk. - mondta mosolyogva.
-rendben, megyeek. - modtam neki, majd feláltam és elindultam. Beültem a kocsiba, és elindítottam a fülesemen, a kedvenc zenémet, vagyis az "Emlékszem, Sopronba". Amióta, ez a lány helyet foglalt az életembe, folyamatosan ő jár a fejembe.

Egy 5 perc múlva már be is értem a suliba. Ahogy beléptem az ajtón, Selly és Jessie egyből körbeugráltak.

-uristeen, te csak nem együtt vagy Kate-el? - mondta, izgatottan Selly, majd az idóta barátnője elkezdett sikongatni. Őszintén teljesen belepirultam a hirtelen lévő kérdése miatt.
-nem, csak barátok vagyunk - mondtam ki, már egy kicsikét idegesebben.
-jaaj ugyan már, csajszi tudjuk, hogy tetszik. - magyarázott a pofámba Jessie miközben, azzal a rohadt rágójával, szét rohasztja a fogait. Már épp leüvölteni akartam őket, de Elliot megfogta a kezemet és ki húzott közöttük.
-ehh, köszönöm. - mondtam ki egy fél mosollyal az arcomon.
-semmiség, egyépként, igazán mesélhetnél Kate-ről. - mondta ki egy eléggé ~pizar~ mosollyal az arcán, mire én csak meglöktem a vállát, és beke kezdtem a mondandómba.

Barátságból szerelem Where stories live. Discover now