Part 3

4 1 0
                                    

თეჰიონი დიდი სარკის წინ დგას და ტანსაცმელებს ბუზღუნით არჩევს.ხან რა გამოიღებს კარადიდან ,ხან რას საბოლოოდ კი დაღლილი იქვე მდივანზე ჯდება და თავს ხელებში რგავს. ,,რატომ არის ასეთი ძნელი??"  ცოტა ხანს ასე უხმოდ იჯდა,შემდეგ საათს დახედა მალე წასვლის დროც მოვიდოდა,კვლავ ადგა და ტანსაცმელის შერჩევა დაიწყო.

როდესაც საბოლოოდ შეარჩია, საკუთარი თავით კმაყოფილმა სარკეში ჩაიხედა,ცოტაოდენი მაკიაჭიც დაიტანა საახეზე და გარეთ გავიდა,მანქანა საწრაფად დაქოქა და ჯონქუქისკენ გაემართა. გზაში მისამართი გადაამოწმა,რომ არ შეშლოდა და ზუსტად მისულიყო.რამდენიმე წუთში ადგილზე იმყოფებოდა და მანქანა იქვე დააპარკინგა.მხოლოდ ჯონქუქის გამოსვალს ელოდებოდა. დიდხანს არც უცდია,მალევე სადარბაზოდან ქუქიც გამოვიდა.დაინახა თუ არა გაეღიმა.ეგონა ბიჭი შეამჩნევდა და მანქანასთან მივიდოდა, სადაც თავად იმყოფებოდა,მაგრამ დაიბნა და გარშემო თეჰიონის ძებნა დაიწყო.ბიჭის დასახმარებლად მალევე თეჰიონი გადავიდა და ხელი დაუქნია.

-ჰეი,აქ ვარ ქუქ.ჯონქუქმა შეამჩნია თუ არა თეჰიონი,გახარებული მისკენ გაიქცა და თბილად გადაეხვია.

-ვერ დაგინახე...წავიდეთ???იკითხმა ჯონქუქმა ჯერ კიდევ თეჰიონზე მიკრობილმა ჯონქუქმა.

-წავიდეთ. ორივენი მანქანაში ჩაჯდნენ.გზაში არცერთს არაფერი უთქვამს.მალევე კი თეჰიონმა ,კინოთეატრთან შეაჩერა.თეჰიონზე მიშტერებული ჯონქუქი კი მხოლოდ ახლა გამოფხიზლდა.არემარეს თვალი მოავლო,შემდეგ კი თეჰიონს შეხედა.

-კინოთეატრი???რას უნდა ვუყუროთ თე????-გახარებულმა ბიჭმა მანქანის კარები გააღო და პირადაპირი მნიშვნელობით იქიდან გადახტა.თეჰიონი უყურებდა მის სიხარულით ანთებულ თვალებს,მის ბედნიერ სახეს და არ უნდოდა,რომ ეს ბედნიერება ბიჭის სახიდან ოდესმე გამქრალიყო.არ უნდოდა ეს თვალები ოდესმე ჩამქრალი ენახა. ყველაფერს გააკეთებდა მის გასაბედნიერებლად,იმის გაფიქრებაც კი ზაფრავდა,რომ ჯონქუქს ოდესმე სხვა შეეხებოდა ან სხვის მკლავებში იქნებოდა. დაიფიცა,რომ არასდროს დათმობდა რაც არ უნდა მომხდარიყო,თუ დასჭირდებოდა ადამიანსაც კი მოკლავდა,მაგრამ ჯონქუქს არ დათმობდა.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 07, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

იისფერი კონვერტი.Where stories live. Discover now