Г. Т. Н. Хриси
Тъкмо пристигнах в домът на братовчед ми Юнги. Всъщност не сме точно братовчеди, защото съм осиновена.
Юнги:Хриси,ето там е банята. Ако искаш се изкъпи аз ще гледам малката.
Аз:Благодаря ти Хйонг.
Юнги:Няма за какво,и моля казвай ми Юнги . Хайде аз отивам да си поиграя с малката принцеса.
Аз:Ни,слушай чичо Юнги иначе няма да излезем на плажа.
Хани:Дубле де..
Аз я цунках.
Аз:Хайде миличка ,ще се изкупя ще си починем малко и после на разходка. Съгласна?
Хани:Мхм.... Мамо... А чичо Юнчи сте бъде ли оки нас?
Каза със сладкото си гласче.
Юнги:Да бонбонче. Ще бъда там. И ще играем тримата.
Аз:Добре,аз ще ви оставям,и ти да слушкаш пухче.
Хани:Обеставам.
Цунках я за последно и ги оставих да отидат във всекидневната. Толкова много я обичам. Не си представям живота без нея. Влязох под душа и започнах да си мисля колко огромна грешка щях да допусна ако бях направила аборт...... Това,че ненавиждам баща ѝ е факт ,но.... Се радвам ,че запазих малкото си момиченце..... Радвам се ,че успях да се измъкна от онзи човек,и че детето ми е щастливо,дори само с мен.
След половин час излязох и се облякох в една тънка рокля . Слязох при Юнги и Ха за да ги видя. Юнги беше пуснал някаква анимация . Той беше заспал а Хани беше върху него,унесла се. Бяха толкова сладички. Отидох до тях ,опитах се да изместят ръцете на Юнги колкото се може по внимателно за да не го събудя,но той веднага отвори очи и хвана ръцете ми.
Аз:Ю-юнги извини ме. Не исках да те стресна.
Той ми пусна ръцете и ме погледна в очите.
Юнги:Не се притеснявай Хриси ,просто се стреснах защото си помислих,че съм изпуснал малката.
Аз взех малката.
Аз:Юнги,аз ще сложа малката да спи,виждам че к ти си изморен. Ако си съгласен и не искаш да излезем точно сега,може ли да поспим малко с Хани,няма да сгрешиш ако и ти си полегнеш!?!
Юнги:Да разбира се,защо изобщо ме питаш? Хайде миличка качвайте се.
След последното изречение останах като гръмната. Проблемът не беше в него или в начина по който го каза.. проблемът е там,че Лий използваше такива думи когато... Когато ме насилваше.