Г. Т. Н. Намджун
Играх си с кучката в продължение на часове. Толкова ми харесваше да я мъча. Но за днес толкова. Легнах до нея, покрих ни със завивката и я прегърнах.
Хриси:Това....., че ме държиш тук против волята ми ,и че правиш каквото си поискаш с мен няма да промени факта, че те мразя от дъното на душата си.
Аз:Шшшшш, тихо миличка. Не се ли измори? Ако искаш може да направим втори рунд.
След казаното я целунах а тя се дръпна.
Хриси:Н.. Не. Не искам, изморена съм.
Аз:Тогава бъди добра и замълчи. Не искам да те мъча повече миличка. Нали, ще слушкаш?
Казах галейки косата ѝ. Обичах я , но мразех когато е спира да говори.
Хриси:Защо винаги трябва да си такъв? Искам старият Намджун. Онзи, който -
Аз:Онова не бях аз Хриси. Това беше просто измама. Сама влезе в капанът. Сега ще си останеш тук. Беше грешка да избягаш... Знаеш, че няма да се скриеш от мен миличка. Моля те спри да говориш и просто си легни. Наистина не искам да те мъча вече, но ако си го пожелаеш....
Г. Т. Н. Хриси.
Т.. Той да не би да ме помоли да замълча, защото не е искал да ме мъчи? Това Намджун ли го каза? Боже, може би наистина се е променил..... Но това няма значение. Знам му номерата. Вълкът козината си мени но навън никога. И все пак..... Чувствам се на мястото си когато съм в прегръдките си...
Аз:Намджун... Къде е Хани?
Намджун:Не се притеснявай миличка, оставих я при гледачките в източното крило. Там е по топло а и стаичката ѝ е там. Забрави ли?
Аз:Намджун... Тя не може да заспива без мен. За първи път сме разделени за толкова дълго време.
Намджун пусна онзи смях. Беше ядосан.
Намджун:Това е началото миличка. Спри да говориш за твое добро е. И не се притеснявай, няма да я виждаш още дълго.
Мамка му. Намджун копеле такова......
Аз:Намджун недей. Няма смисъл, така само объркваме детето. Обещавам ти няма да бягам никъде, само не ми причинявайки това.
Намджун:Така значи.... Тогава отново ще се сгодим.
Аз:Добре, съгласна съм на всичко, само не ми я отнемай....
Намджун:Добре скъпа. Вече не съм толкова лош. Обещавам ти, че няма да правя сделки в имението, няма да видя опасни хора, които да застрашат безопасността на детето, както и твоята скъпа.
Аз:Благодаря ти.
Той ме целуна , а аз му отвърнах.
Намджун:Хайде, лека нощ. Утре ни чака много работа. Трябва да те запозная с новите ми хора.
Аз:лека нощ и на теб.
Намджун:........ Кога ще започнеш пак да ми казваш Джуни миличка.... Липсваше ми толкова много.....
Целуна ме за челото.... Това не се е случвало до сега... Може би веднъж.... Започвам да се страхувам. Той не е по тези неща.... Надявам се да не е за лошо....