yarenden Okulda ceren ile hindistan hayali kurarken cem , yoksa hayal mi kuruyorsunuz hayalperestler diyerek yanımıza geldi. Hayal kuracaginiza gidin yazin çalışın para kazanıp karavan alın dedi ve demesiyle birlikte ben yerimden zıplayıp çok yaşa cem diyerk ceren'e sarıldım. Ardından egemen gelip uyduruk espiri yapmaya başladı. Neymis; bir adam donmuş karısı atlet , yerin kulağı var benimde kulağım var ben yermiyim yemem . Gibi saçma espiriler yapmaya başladı .yine. Ceren sus diyerek ona öyle bir vurduki çocuk kendini yerde buldu. Ceren de ona ne oldu yere aşık mı oldun hemende öptün yeri bakıyorum dedi. Ve sonra onu kaldırdı . Ve ona heyecanla yazın para biriktirmemize yardım edermisin dedik. O neden diye sorunca cem hemen cevapladı hindistana gitmek için karavan alacaklar dedi. İyi ama nerede ve ne iş yapacaksınız? dedi .ben hemen cevapladım ; kafede çalışacağız , ama sizin Yardımınıza ihtiyacimiz var lütfen bize yardım edin please? Diyerek onlara duygu sömürüsü yaptım ve dayanamayıp kabul ettiler. Ve sevinç çığlıkları atmaya başladık. Sonra kantine birseyler yemeye inerken yolda öküzün birinin bana çarpmasiyla kendimi yerde bularak neye uğradığımı şaşırmış bir halde bana gulen cem ,egemen ve ceren'e bakarak susun GIT KAFALILAR dedim.sonra bana çarpan bir diğer GIT KAFALI beni yarden kaldırdı ve yine bir sakarlık yaparak elindeki vişne suyunu beni kaldırirken üzerime döktü. Bende ona bir ton laf sayıp oradan uzaklasirken adım Emre dedi.ben koşarak odaya gittim .ceren'de benim arkamdan gelerek aslında tatlı çocuk bence dedi bana .ben ise ona bahsetme o salaktan diye karşılık verdim. Ve hemen üzerimi değiştirdim . karne gününe son beş gün kalmisti ve bizim heyecanımiz ikiye katlandı çünkü yazın çalışacaktık.