Pohled Viky:
Ahoj jsem Viky Janečková toto léto mám dělat vedoucí na letním táboře tři týdny a jelikož miluju děti tak to bude celkem zábava... Teď je zrovna 7 ráno a já dobaluji poslední věci abych mohla tam být včas máme u autobusu sraz v 9 takže vše krásně stíhám, jinak mám spolubydlící jmenuje se Sid a jak to říct no je to trošku magor ale o tom příště šla jsem se obléct a pak se nasnidala mezitím vstala Sid...
,, Dobré ráno"
Pozdravila mě
,, Dobré ráno"
Pozdravila jsem ji nazpět
,,Tak dnes jedeš?"
Zeptala se
,,Jo a těším se na děti"
Řekla jsem ona se jen usmála, najednou někdo zazvonil byl to Kamil jo to je můj bývalý partner je to blbeček stejně jako každý chlap v kravatě
,,Kamile co chceš?"
Zeptala jsem se ho
,,Nic jen nechceš zajít ven?"
Zeptal se, vzala jsem si věci a všimla jsem si že musím už jít abych stihla autobus a byla na místě včas
,,Hele nemám čas zkus to za 3 týdny až se vrátím"
Řekla jsem
,,Ty někam jedeš?"
Zeptal se
,, Prosimtě Kamile nemám čas na tvé blbé otázky já musím jít"
Řekla jsem a prošla jsem kolem něj
,,Já tě hodím"
Řekl a vzal mi věci, věděla jsem že když řeknu že ne tak si nepomůžu zároveň mi ušetřil cestu tím autobusem když jsme dojeli na místo pomohl mi s věcmi...
,,Tak si to užij"
Řekl a z neznámého důvodu mi dal pusu na tvář no doháje co si myslí bože... Pak odešel konečně, no a pomalu začali přicházet děti takže jsme je počítali....
Pohled Petra:
Zdravím jsem Petr Kříž, jsem soudce, mám dvě děti syna Bena a dceru Sofii. Bohužel jejich matka zemřela a rok už mám vztah s Markétou, děti ji mají rádi a dnes mají na tři týdny odjet na tábor...
,,Děti už musíme jet"
Řekl jsem dětem které vzápětí vyběhli z pokoje, vzali si věci a vyrazili jsme, když jsem dojel na místo byly tam už nějaké děti a slečna
,,Dobrý den pardón vy máte ty děti na starost?"
Zeptal jsem se slečny
,,Dobrý den ano mám"
Řekla
,, Dobře tady máte ty papíry ohledně dětí"
Řekl jsem a podal ji desky ona si je vzala já se rozloučil a dětmi a odjel jsem do práce...
Pohled Petra:
Nějaký chlap v kravatě mi tu nechal dvě děti
,,Tak běžte zatím za ostatními"
Řekla jsem
,,A nemůžeme tu zůstat s tebou?"
Zeptal se ten kluk
,,Pokud chcete tak můžete"
Řekla jsem a oni tam počkali pak, už když byl čas odjezdu děti si sedli do autobusu, podle všeho jsme měli všechny děti a tak jsme mohli vyrazit... Když jsme dorazili na místo...
,,Tak děti tady budeme celé tři měsíce, teď běžte do chatek a kolem 13:00 ať jste tu, jinak já jsem Viky a budu vás mít na starost ještě tady s ostatním i"
Řekla jsem a děti odešli do chatek
Pak tedy přišli všechny děti a začali se pomalu představovat... Pak přišla řada na ty dvě děti co tam stáli se mnou...
,,Já jsem Ben a tohle je moje sestra Sofi, máme jen tatu je to soudce, jinak se Sofi máme rádi zvířata"
Řekl Ben stručně, nemají mámu vzpomněla jsem si na moje dětství... Ale o tom příště, chvíli si pak děti hráli a šli brzy na večeři...
,,Tak teď běžte už spát, jinak zítra je budíček v 6:00 budeme hrát různé hry takže zároveň si oblečte něco volnějšího a teď už dobrou noc"
Řekla jsem jim po večeři a oni tedy šli do chatek a hned spát, já jsem pak zkontrolovala všechny jestli spí a sama jsem šla spát...
ČTEŠ
Letní tábor
FanficViky má dělat vedoucí na letním táboře, co myslíte změní ji tohle léto celý život? Vše se samozřejmě dozvíme v tomto příběhu...