Del 3

225 4 0
                                    

Det var andre skoledag og jeg har allerede blitt bedt ut på date av den kjekkeste gutten på hele skolen. Dette må være lureri..
Det første jeg ser når jeg kommer på skolen er ei jente som kommer mot meg, jeg er ikke sikker på hvem det er, men jeg tror det er Sunniva.

" Hvem tror du at du er?"
-" Hæ hva?"
Det var Sunniva, akkurat som jeg tenkte.
"Hvorfor legger du ann på eksen min! Du er faen ikke klok."
-"jeg flørter ikke med han! Han kom bort til meg og var snill mot meg, noe du bør prøve også.. Han spurte om jeg ville være med på kino på fredag, thats it."
" lol skjerp deg a! Ikke kom hit og tro at du er noe, du kommer til å angre."

Jeg bare gikk fra Sunniva og bortover kroidoren, jeg bare gikk rett forbi Kristian, han prøvde å snakke med meg men jeg ignorerte han fordi jeg var på vei til doen. Kristian løper etter meg og tar tak i hånda mi og snur meg rundt.
Jeg ser han inn i øynene mens en tåre renner nedover kinnet.

"Du, jeg så deg snakke med Sunniva, hva sa hun? Hva har hun gjort?"
Jeg bare røsket meg fra han og løp til doen. Han prøvde å løpe etter meg, men jeg låste meg inn på doen før han fikk tak i meg.

Etter at jeg tørket tårene mine og gikk ut fra doen så sto Kristian ute og venta på meg. Jeg bare tok bagen min og gitaren min og gikk ut. Kristian kom bort til meg og snakket med meg.

"Hva var det sunniva snakket med deg om?"
-"Nei, det er ikke så viktig, hun mener at jeg kaster meg over deg ogsånn"
" Hva er problemet hennes!?"
-"Det får du spørre hun om, jeg kjenner hun ikke engang."
" Du trenger ikke å være care, prøver bare å være snill"
-" unnskyld det bare føles ut som at livet mitt går under igjen"
"Igjen?"
-"ja igjen? Du kjenner meg ikke så du vet ikkenoe om meg"
" prøver jo og bli kjent med deg, men du er så hardt 2 get"
-"jeg er ikke det, men åh.."
Han bare tok tak i meg og kysset meg, jeg kysset han tilbake, og det morsomste var at Sunniva så det
Nå er helvete løs...

Burn in hellWhere stories live. Discover now