@harry593 :Deci sa inteleg Mai bine.Aceasta a fost o gluma??
@katycute :Un pariu !Ceva de genu.
@harry593 : PARIU?serios?Nu puteai sa inventezi ceva mai bun?
@katycute: Las-o balta.Stii de pariu nu poti fugi cum fugi de viata .Si scuze ca ti-am dat cerere.
@harry593: Ohh...inteleg.Dar.Rugamintea mea mai este in putere?
.
.
''ohh..Stiam ca se va ajunge aici.Dar nu mai pot scapa de trecut si de el''
.
.
@katycute : II..Daca am ajuns aici,nu mai pot refuza..Eu sunt Jessica.
@harry593: Incantat.Eu sunt Harry.
@katycute: Si....Altceva
@harry593: Ai mai mult de 15 anisori ?
@katycute: Am 18 !
@harry593: Tot micuta esti !!!
@katycute: Dar sa nu-mi spui ca ai 30 de ani...
@harry593: Defapt 21 :)
@katycute: Pff..
@harry593: Mai ai vre-o intrebare ?
@ katycute: Mf,mai bine nu.
@harry593: De ce? Tie frica ?
@ katycute: Jesus! De cine de tine ? DOar ca nu vreau sa stiu multe despre tine,adica nici nu ma intereseaza...
@harry593: Pentru ca tie frica.Totusi esti mica.
@katycute : Dupa ce am acceptat sa ne cunoastem.A fost un idiot de pariu,ca si tine.Nu trebuia sa-ti mai vorbesc dar simplu sa te blochez.
@harry593: Nu sunt eu cel care joaca jocuri de 7 ani.
@ katycute: Okay...Pa,Harry !
@harry593: Pa,Jess!
@katycute : Nu imi mai spune asa.
@harry593: Vezi te-am facut sa vorbesti.
@katycute : Haha,nu o mai face.
@harry593: Bine,Jess..;)
@katycute : Bine,Harrie..;)
@harry593: Parca ai fi bunica-mea.
@katycute : Si tu de parca ai fi un chior.A doua oara iti mai spun''Lasa-ma in paca''
@harry593: Tu esti cea care imi scrii!
@katycute : Tu esti cela care imi raspunde !
@harry593: Atunci nu iti mai scriu,nu vreau sa te bantui la noapte...
@katycute: Cat de prost poti fii ?...
.......
HOme ,Home ! Cat mi-ai lipsit,scuzati ca am intarziat cu capitolul asta doar ca astai luni am venit de la bunici,am stat toata vazanta + 3 zile.Adica vineri,sambata si duminica,interesant.E super si e frumos,dar simt ca mi-au lipsit canapelele astea moi,patul parfumat si desigur wattpad-ul ,singurul meu prieten.Glumesc!dEci as spune Paste Fericit dar desigur a trecut,si cei care imi citesc ''Take me/As I AM '' Scuzati ca nu am postat,nu cam am timp,dar promit ca saptamana asta ai dau si lui roade,deci bye!
CITEȘTI
Twitter •H.S•|| In curs de editare
FanfictionNu Este O Carte Simpla ,pe care o poti arunca la gunoi,sau a nu mai citi mesajele care ti le las in fiecare noapte. Uneori plang impreuna cu tine alteori radem de viata stupida pe care o ducem ,zi de zi. Dar uneori nu putem sa ne spunem un simplu...