✖zece✖

47 5 1
                                    

Peste cateva luni~

@katycute :Hey,Harry.Ce faci,cum o duci.De cateva luni iti scriu,de ce nu imi raspunzi,te-am suparat?Daca citesti acest mesaj raspunde-mi,te rog...Mereu cu tine.

De ce nu imi mai raspunde,stiu ca i-am cauzat rau,dar chisr in momentele alea nu aveam deaface.Eram intre viata si moarte,iar acum totul e in trecut.Ma tratez,dumnezeu mi-a dat inca o sansa la viata,si o voi folosi la maxim.Inchid telefonul si il arunc pe pat.Cobor jos auzindu-mi parinti,cum pregateau ambi micul dejun alaturi de fratele meu mai mic Dino.

-Buna !zic eu,luandu-mi jacheta de piele din cui si luandu-mi pe mine niste Snikersuri negre de piele cu platforma.

-Unde pleci draga,hai sa luam micul dejun.zice tata...

-Scuze,tati dar am ceva mai importand decat mancarea.le zic eu apoi inchid usa cu cheile iesind din casa.Ma uit prin jurul vilei noastre ,neobservand nimic.Este toamna,frunzele auri cad la pamant,oameni se bucura de viata.Ies pe poarta inchizand-o cu grija.Apoi incep a fugi la parcul din fata casei mele.

Dupa cateva ore de plimbat prin parc am venit acasa.Parinti nu ierau dar miau lasat o foita unde scriau ca se duc pana la bunici.

Eu am urcat sus,si am deschis notebookul sperand ca el mia lasat vreun mesaj,dar nimic.Ma uit mai atent si vad ca el e pe site si ca a vazut mesajul..

@katycute : Hey,Harry ce faci?De mult nu am vr cu tine...

@katycute :Hey..poate imi raspunzi?

@katycute :Harry esti aici?Stiu ca te uiti la mesaje,de ce nu imi scrii?

Se uita la mesaje dar nu imi scria nimic si asta ma durea...Apoi bruc vine un mesaj .

@ harry593:Fetito cine esti si ce vrei de la mine?

 @katycute:Harry sunt eu Katy !

@ harry593:Eu nu stiu nici o Katy,pa !

 @katycute :Esti ciudat !

In noaptea  aia nu am dormit,am dormit doar prin iluziile de lacrimi scurse de pe fata mea palida..

Wtf?Nu am postat la cartea asta de un an si ceva,care si eu credeam doar de 2-3 luni.uitativa lume ca am revenit...Stiu ca nu e cine stie ce capitol genial,dar multumitiva si cu asta !


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 28, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Twitter •H.S•|| In curs de editareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum