itiraf

244 30 20
                                    

"Merhaba." İki genç heyecanlarını belli etmemeye çalışarak onlara selam verdikten sonra ikili koltukta yan yana oturdu.

Jihoon gelen kişilerin kendi arkadaşları olduğunu söyleyerek menajeri zar zor ikna etmiş ve Asahi ile Mashiho'yu kaldıkları odaya aldırmayı başarmıştı. Jaehyuk, ona hem bir lider hem de bir arkadaş olarak karşılık beklemeden destek verip iyilik yaptığı için her zaman minnettar kalacaktı.

"Kaç yaşındasın Asahi?" Hyunsuk, onların gergin olduğunu fark ettiği için ılımlı bir tonda konuşmuştu. "Yirmi iki." Junkyu bu saçma soru karşısında gülüşünü tutmakta zorlandığı için tuhaf bir ses çıkardığında odadaki tüm bakışlar ona dönmüştü. "Ne?" dedi eğlenen ifadesiyle "Sanki evlenecek iki gencin ailesi tanışıyor gibi davranıyorsun ve bu komik." Mashiho bunu beklemediği için aniden güldü ama saniyesinde dudaklarını birbirine bastırıp kendisini durdurmaya çalışmıştı. Asahi'nin sinirli bakışları onu bulunca gözlerini kaçırıp yere baktı.

"Herneyse, bir şeyler içelim mi?" Herkes onaylayınca Jihoon kalkıp minibardan soğuk içkileri çıkarttı. Hyunsuk hala Asahi ile muhabbet etmeye çalışıyor Jaehyuk ise dikkatle onları dinliyordu ve Junkyu telefonuna bakarken Mashiho bulundukları ortamı inceliyordu.

Asahi, Jaehyuk onu grup üyeleriyle tanıştırmak isteyince çok şaşırmıştı çünkü iki günlük ilişkilerinin bu tür bir yakınlıkta olmadığının farkındaydı.

Diğer üyelerle tanışacağına sevinemeden durum değerlendirmesi yapmak için Mashiho'nun evine gitmiş ve olan biteni anlatmıştı.

Mashiho, Jaehyuk'un niyetinin daha ciddi olabileceğini söyleyerek Asahi'nin kafasını karıştırsa da o, buna inanmak istemiyordu çünkü eğer Jaehyuk'un davranışlarını yanlış yorumlarsa sonunda üzülen kendisi olurdu.

Bir süre daha konuştuktan sonra Mashiho'nun da gelmesini istemişti, ki bunu Jaehyuk'a yanından ayrılmadan önce sormuştu ve Jaehyuk da Mashiho'nun gelmesinde bir sorun olmadığını belirtmişti. Mashiho ilk başta çağrılmadığı için reddetmişti ama Asahi saatlerce "Ben orada tek başıma ne yapacağım? Çok gerilirim." tarzında cümleler kurarak kendisini acındırınca ona kıyamamıştı.

İçkilerini içerken birlikte sohbet ederek birbirlerini daha yakından tanımaya çalıştılar. Özellikle Jaehyuk ona gerçek ismiyle hitap etmelerini istemişti diğerleri ise bunun kendileri için pek önemli olmadığını belirtmişti.

Sonunda Jaehyuk, Mashiho ile yer değiştirip Asahi'nin yanına oturduğunda daha önce anlaştıkları gibi Jihoon'a işaret verdi. "Bir şeyler içmeye gidelim mi?" Junkyu konuştukları aklından çıktığı için boş bulunup "Şimdi içtik ya." dedi. Hyunsuk'un kendisine olan kötü bakışlarını fark edince aklı yerine gelmiş ve aniden sesini yükselterek "Evet, gidelim." demişti.

Asahi ayaklanacağı sırada Jaehyuk kolunu onun omzuna atıp "Biz kalalım." dedi. Asahi'nin hala oturduğunu gören Mashiho ise kalktığı koltuğa geri oturdu. "Hadi bakalım, gidiyoruz." Junkyu oturan Mashiho'yu kolundan tutup çekti ve kendisiyle birlikte, çoktan dışarı çıkmış olan Hyunsuk ile Jihoon'un yanına ilerletti.

"Asahi, ben bir şey konuşmak istiyorum."

☆♡

itiraf ettiği kısmı yazmak istemedim
çünkü jaehyuk'a yakışacak romantikliğe sahip değilim💔

itiraf ettiği kısmı yazmak istemedimçünkü jaehyuk'a yakışacak romantikliğe sahip değilim💔

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
koi no yokan-jaesahi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin