Sarılmak İster Misin?

112 17 8
                                    

                         Mesajlar

Günaydın Liam
(sabah 7.30)

                               Günaydın Sherlock

Ben sana dün sormayı unuttum..evin tam olarak nerede?
Yakınsa eğer beraber gidebiliriz kampüse
       
                                                     (konum)

Yaklaşık olarak 10 dakika uzaklığımda,yolumun üstündesin.Kaç dakikaya hazır olabilirsin?

                              Aslında hazırım ben

10 dakika içerisinde evinin önündeyim

                                                       Tamam

Sherlock bu soğuk kış aylarında asla atkısız dışarı çıkmazdı.Bordo atkısını boynuna doladı ve siyah rahat botlarını ayağına geçiriverdi.Saçları pek özenli değil ama kötü de durmuyor.Daha yeni tıraş edilmiş yüzüne aynadan son bir bakış attıktan sonra kapısını kapattı ve yola koyuldu.

Sherlock kendi kendine düşündü; "acaba fazla mı aceleci ve hızlı  davrandım?"Ama William asla rahatsız görünmüyordu.Aksine Sherlock konuşurken onu pür dikkat dinliyor ve güzel yorumlarda bulunuyordu.Rahatsız olan biri bu şekilde davranmadı,değil mi? Sherlock bu düşüncelerle baş ederken bir yandan da konuma bakıyordu.Neredeyse yaklaştım derken William'ı gördü.Kahverengi takımını giymiş ve kafasına da şuan pek göremeyeceğiniz eski tarz şapkalardan birini takmıştı.Çok iyi görünüyordu.

Günaydın Liam!!

Günaydın Sherlock

Bugün nasıl hissediyorsun? Biraz durgun gibisin

Ah..hayır,ben iyiyim

Zannetmiyorum,bu öğlen işin yok kafeteryada buluşmak ister misin?

Hm,olabilir

Mükemmel!

Bu ikili,gündelik konuşmalar yaparak okulun önüne kadar yürüdüler.Sonrasında Sherlock ve William sınıflarına dağıldı.Sherlock'un kafası biraz dağınıklıktı,bu dönem ona verilen bir proje vardı."Karşındaki insanı ilk görüşte nasıl biri olduğunu ve nelere karşı potansiyeli olduğu" bu proje Sherlock için çok önemliydi.Zaten bu tür şeylere fazlasıyla ilgisi vardı ve eğlenceli görünüyordu.Tek sorun proje için kimi seçmeliydi? Bu kişiyi tanıması için sürekli birlikte olması lazımki gözlem yapabilsin.Ayrıca Sherlock kafa dengi biri istiyordu.Sherlock bunları düşünürken,öbür tarafta modsuz bir William vardı.Her ne kadar derslerini tek dinlemede anlasa ve iyi notlar alabilse de,kafası dağınıkken sadece kafasını bir yere gömmek ve uyumak istiyordu.

William bu düşünceler ile boğuşurken ders bitivermişti.Sherlock ise dersi bitmiş,çoktan kafeteryada bekliyordu. William ağır ağır yürürken Sherlock'u gördü,sandalyeye oturmuş onu bekliyordu.William biraz heycanlanmıştı..daha doğrusu ilk kez biri ile bu tür şeyler yapıyordu.Normalde insanlardan pek hazetmez ama Sherlock'u uzun zamandır tanıyordu ve tanışmak istiyordu.Sadece ne diyeceğini bilemediğinden ilk adımı atamamıştı.Şimdi ise konuşmak istediği insan,onunla konuşmak istiyordu.

Masaya yaklaşan William selam verdi;

Merhaba Sherlock

Ahh Liam selam...

Dalgın görünüyorsun,bir sorun mu var?

Liam

Evet?

Seni gözlemlemek istiyorum

William şaşırmıştı..gözlemlemek.. İstemek.. Bunlar şimdi ne demekti??

Anlamadım

Bu dönemki projem için birini gözlemlemem gerekiyor,insanları daha iyi tanımak ve neleri yapabilecek potansiyele sahip olduklarıyla ilgili

Anladım.. tabii

Gerçekten teşekkürler Liam

Önemli değil

Bu ikili biraz daha bu tür şeyler hakkında konuştuktan sonra,Sherlock kendini tutamadı ve sordu;

Liam.. Evde veya hayatında bir sorun mu var? Solgun ve mutsuz görünüyorsun..

Beni yakaladınız demek.. Aslında pek önemli bir konu deği-

Ne demek değil? Liam,sen benim arkadaşımsın ve senin için elimden geleni yapmaya hazırım.Lütfen..halledebileceğim veya seni rahatlatacaksa eğer bana anlat.

Pekala..ikiz kardeşim Louis,bir hastalığı var ve sürekli olarak nöbetler geçiriyor.Dün gece beş civari yine bir nöbet geçirdi.Ben..ben ne yapabileceğimi şaşırmıştım.Hemen büyük abime haber verdim ve sakinleşmesi için ilaçlarını verdik.Her ne kadar Louis iyi olduğunu söylese de günden güne kötüleşiyor..ve benim elimdem hiçbir şey gelmiyor

William,normalde ağlayan biri değildir fakat o an kendini tutamadı ve gözlerinden birer damla yaş aktı.Kendisi de şaşırmıştı bu akan yaşlara.. Ama karşısındaki adamın sorusuyla daha da şaşırdı

Liam,sarılmak ister misin?

...

William daha tamam diyemeden Sherlock yavaşca William'ın kafasını aldı ve omzuna koydu,ardından sıkıca sarıldı.

"birgün çok mutlu olacaksın,söz veriyorum."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oylamayı unutmayın,teşekkürler 🙂

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oylamayı unutmayın,teşekkürler 🙂


Sign of the TimesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin