Selamlar😌👋
Öncelikle, şuanda devam ettiğim "Transition to love" hikâyesini bitirmeyeceğim, sadece içimde kalan bir şey vardı. Her gün içimden bir ses "Yeni bir hikâye daha yaz!" Diye çırpınıyordu, bende içimde biriken senaryo ile yeni bir hikâye yazmak için kendimi klavyenin önünde buldum. Umarım bu yazacağım hikâyeyi de öbürü kadar sever ve okursunuz. Size konun gidişatını falan anlatmayacağım zaten siz hikâye ilerledikçe anlayacaksınız size kısaca karakterlerin açıklamalarını yapacağım.Barış Yesari: 36 yaşında, Türkiye'nin en zengin üç iş adamından birinin tek yumurta ikizlerin'den biridir.
Savaş Yesari: 36 yaşında Türkiye'nin en zengin üç iş adamından biri olan Zahit Yesari'nin tek yumurta ikizlerin'den biridir.
Büge Yesari: Barış Yesari'nin Eski sevgilisi, Savaş Yesari'nin eşidir.(Ama hikâye de Barışı Savaşla aldatacak.)
Zahit Yesari: Türkiye'nin en zengin üç iş adamından biridir.
Tomris Yesari: Türkiye'nin en zengin üç iş adamından biri olan Zahit Yesari'nin eşidir, Barış Ve Savaşın annesidir.
Cumhuriyet Savcısı Fırat Bulut: 37 yaşındadır Nazlı adında bir kızı vardır.
Zeynep Bulut: 30 yaşındadır, Cumhuriyet Savcısı Fırat Bulut'un eşi ve Nazlı'nın annesidir.
Nazlı Bulut: 5 yaşındadır ve Cumhuriyet Savcısı Fırat Bulut'un kızıdır.
Sasha: 30 yaşındadır, Barışın pis işlerini yapar.
Can Yesari: Büge'nin Savaştan dediği ama barıştan olan çocuğu.
Tahir: Fırat'ın en yakın arkadaşıdır.
Ceyda: Savaşın şirket içinde asistanıdır.
Cemre: 29 yaşındadır, Savcı Fırat Bulut'un iş arkadaşıdır.
Not:
Unuttuğum bir karakterler olursa, hikâyeyi güncelleyeceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Live Or Die~ Fırbar
General FictionGözlerini bembeyaz bir hastane de açmıştı, nerede olduğunu bilmiyordu, tek hatırladığı, "O mavi gözlerdi..."