Always and forever (část 3)

219 7 0
                                    

Agnes- ,,Jeho čas vypršel.. Co uděláš teď?"

Sophie- ,,Udělám přesně to, co jsem řekla"

Agnes- ,,Co zabiješ tu dívku?"

Sophie- ,,Klausovi na tom dítěti nezáleží"

Elijah- ,,Mě ano a přináším důkaz (tělo Janne-Anne) abych vám dokázal, že chci pomoct, tělo vaší padlé přítelkyně, které jsem získal od samotného Marcela. At odpočívá v pokoji. Klaus bude s vašimi podmínkami souhlasit, jen potřebuju víc času"

Agnes- ,,Svůj čas jsi měl, vypršel"

Sophie- ,,Ticho Agnes"

Elijah- ,,Prozatím tu dohodu přijměte, té dívce a dítěti nebude ublíženo, nebo vás Klaus všechny zabije.. A já mu pomůžu"

Elijah se snaží najít Klause, když se mu to nakonec povedlo, přistihl Klause se ožírat flaškou dobrého rumu.

Klaus- ,,Nevyjádřil jsem se jasně, že chci být o samotě?"

Elijah- ,,O samotě chceš být alespoň jednou za desetiletí, tvá slova už nic neznamenají"

Klaus- ,,Musíš pořád mluvit o tom dítěti? To dítě se nikdy nenarodí. Hayley už je možná teď mrtvá" a podlým a zlověstným smíchem se začal smát.

Elijah upíří rychlostí přitiskl Klause ke stěně. Chytl ho pod krk. Elijah vidí v Klausovi naději, že může být napraven, ale může být?

Elijah- ,,K tomuhle se zády neotočíš"

Klaus- ,,Nech mě jít!"

Elijah- ,,Nenechám!" a hodil s Klausem o zem přímo na piano.. zvedl ho a znovu ho chytil kolem krku ,,Nenuť mě to říct znovu! Nenechám tě jít, Nikdy tě nenechám jít!"

Klaus je však silnější a odhodí Elijaha. Elijah se hned vzpamatoval utrhl železný, špičatý plot.

Ellijah- ,,I když tě budu muset věky zachraňovat před tvým paličatým, mrzutým a zlým já"

Elijah udeřil tyčkou Klause tak, že Klaus odletěl aspoň 5 metrů dozadu

,,Když tě budu muset mlátit jako otec, abych ti připoměl tvou lidskost"

znovu udeřil...

,,Aby ti na něčem záleželo"

Chtěl se ho pokusit udeřit znovu, ale Klaus stihl tyčku chytit a Elijaha odrazit a přetáhnout ho přímo přes obličej až Elijah odleťel a ležel na zemi.. Klaus tyčku odhodil na zem

Klaus- ,,Jsi víc než ubohý, Elijahu"

Elijah- ,,Kdo je ubožejší? Ten, kdo vidí naději v tom, že by jeho rodina mohla být zase celá, nebo zbabělec, který svět vidí jen skrze svůj strach?"

Klaus- ,,Na ničem mi nezáleží už několik století. Proč jen tobě ano?"

Elijah- ,,Protože jsem tě zklamal, protože když na tebe vztáhl náš otec ruku poprvé, tak jsem ho měl hned zabít a navíc jsem ti něco slíbil.. ALWAYS AND FOREVER (vždy a navždy) .. Rodina nade vše"

Klaus se začal smát.. A podal Elijahovi ruku aby mu pomohl vstát

Klaus- ,,Jsi sentimentální blázen"

Niklaus MikaelsonKde žijí příběhy. Začni objevovat