Klaus- ,,Mí sourozenci a já jsme první upíři v historii lidstva, původní rodina. Před třemi stoletími jsme pomohli vybudovat město jménem New Orleans. Spiknutí zdejších čarodějek mě sem přilákalo zpět. v naději, že porazím tyrana. Upíra, kterého jsem stvořil. Můj bratr doufá, že spásu najdu skrz moc rodiny, skrz zázračné dítě, které je napůl vlkodlak a napůl upír. Hybrid. Má sestra pochybuje. Myslí si, že spásy už dosáhnout nemůžu. Navzdory nejlepšímu úsilí mého bratra mám vlastní plán. Svůj domov si vezmu zpět a opět získám to co bylo mé. Stanu se králem"
Marcel- ,,Do našich ulic přijíždí pařit nejrůznější lidé z celé země, někteří hledají jen zábavu, někteří zase něco trochu temnějšího, trochu nebezpečnějšího. Tak je do mého domova pozveme a dáme jim to co chtějí. Úderem půlnoci se pak všechno změní a je čas se nakrmit , proto jsou mi hoši šťastní, příležitostný švédský stůl s krví" a ukáže na své upíry co se krmí na lidech, co pozvaly na přivítací večírek ,,Mí noční chodci to milují. Nutím je pracovat tvrdě, aby si zasloužil jeden z denních prstenů trochu odreagování si zaslouží, mí denní chodci, hrstka těch důvěryhodných, prostě rádi paří"
Klaus- ,,Je to docela velká akce, řekni mi co oběti? Tohle vypadá na hodně hrobů"
Marcel- ,,Všechny je zabít nemůžeš. Když se moc lidí pohřešuje, tak turismus klesá, takže je uzdravíme trochu upíří krve, vymažeme jim paměť a pošleme je domů. Žádný brajgl, žádný povyk"
Klaus- ,,Jsem ohromen"
Marcel- ,,Není to nic, co bych se od tebe nenaučil
Thierry- ,,Marceli"
Marcel- ,,Co je Thierry?"
Thierry- ,,V baru mimo čtvrť bylo zabito 6 našich mužů bez prstenu, nikdo neviděl, kdo to byl" Thierry se podezřele koukl na Klause.
Rebekah jela v autě a při pohledu na sebe do zrcadla si z tváře utřela krev a dojela k domu původních.
Rebekah- ,,Elijahu, pokud je nebrání mobilu součástí tvého chytrého plánu dostat mě zpět do bohem zapomenutého města, tak dobrá práce. Jsem tu a mám obavy. Vezmi to, než ti ty tvoje zatracené dveře vyrazím" řekla Rebekah Elijahovy když jí to spadlo do hlasové schránky. Rebekah vešla do domu původních a viděla Hayley jít po schodech dolů s kovovou tyčí
Hayley- ,,Kdo sakra jsi?"
Rebekah- ,,Ty musíš být služka" a položila klíček od auta na stůl. ,,Věci mám v autě. Dojdeš pro ně, že?"
Hayley- ,,Halo, já nejsem služka"
Rebekah- ,,Jistě. Jsi ta vlkodlačice, kterou můj brácha zbouchnul. Čekala jsem, že uvidím nějaký nadpřirozený, zázračně velký pupek. Asi to ještě není vidět. Jmenuješ se Hayley, že?"
Hayley- ,,Máš způsoby tvého bratra"¨
Rebekah- ,,A jeho výbušnost, takže bacha. Kde je Elijah ?"
Hayley- ,,Nevím. Už dávno je pryč"
Rebekah- ,,Co myslíš tím, že je dávno pryč?"
Hayley- ,,V jednu chvíli byl tady, sliboval mi, že mě ochrání před tou nešťastnou situací do které mě dostala láhev skotské a špatná rozhodnutí, básnil o tom, jak jsme rodina, a pak mi Klaus řekl, že se na mě vykašlal. To mám asi z toho, že věřím upírům"
Rebekah- ,,Elijah není ledajaký upír a svoje sliby nikdy neporuší což znamená, že Niklaus udělal něco hanebně klausovského, Klausi?! Klausi, pojď mi říct, co jsi s našim bratrem udělal, ty sobecký, zrádný zmrde!"
Klaus elegantně otevřel dveře a vyšel v před směrem k Rebecce
Klaus- ,,Přestaň tady hulákat. Sestřičko, mělo mě napadnout, že těch pár mrtvých upírů je jistě tvá práce"
Rebekah- ,,Byli velmi hrubí, chtěli šikanovat nevinnou nebožačku, která jen chtěla najít cestu do čtvrti. Promiň, byli to tví přátelé?.. To je vlastně fakt. Ty žádné nemáš" A Rebekah dál provokovala svého bratra
Klaus- ,,Já mám přátelé. Mám Marcela. Pamatuješ si na něj, že? Ano, jistěže ano. Teď se považuje za krále čtvrti a k zabíjení upírů má svoje pravidla. Bude mě bavit sledovat, jaký trest si pro tebe vymyslí"
Rebekah- ,,Marcel a jeho pravidla jsou mi někde. Elijah na své dohody nekašle. Co jsi mu udělal?"
Klaus- ,,Možná je na dovolené, nebo si dlouze zdříml nahoře. Jen do toho. Podívej se kolem" Rebekah šla prohledat dům, aby mohla najít Elijaha ,,Ten dům si pamatuješ stejně dobře, jako já" Odvětil Klaus nakonec..
Rebekah- ,,Pamatuju si všechno"
Pamatuju si, jak ten opilec guvernér výměnou za zlato skrýval naše hříchy. Pamatuju si ty velkolepé párty, kterými na tebe chtěl guvernér zapůsobit. Pamatuju si, že jsem ke guvernérovu synovi Emilovi začala něco cítit. Pamatuju si, že i Elijah byl šťastný
New Orleans 1820
Elijah se líbal s krásnou a půvabnou cikánkou Rose.zatím co Klause vedle nich dopíjel poslední kapky dvou dívek vedle nich.
Rose- ,,Tvůj bratr už zašel moc daleko"
Elijah- ,,Niklausi, pro tebe už asi žádná naděje není, že?"
Rebekah přišla s půvabným Emilem za nima nahoru.
Rebekah- ,,Ruším?"
Klaus- ,,ANO"
Elijah- ,,Jistěže ne"
Rebekah- ,, Nejdražší Elijahu, vždy si mi přál jen štěstí. Emil a já jsme zamilovaní" A chytla ho za ruku. Pohledem z očí do očí si vyjádřovali lásku ,,Dovol mi ho přeměnit" Klaus se začal smát, všichni na něj pohled obrátily
Elijah- ,,Rebeko, guvernér laskavě slíbil, že ukryje naše hříchy. Proměnit jeho jediného syna, není zrovna nejlepší nápad"
Rebekah- ,,Prosím, kvůli mě"
Klaus- ,,To se nikdy nestane. Kdyby jsme měly proměnit každého před kým sis sundala kalhotky, tak by to znamenalo, že by lidstvo vymizelo a neměly by jsme žádné, zastracené jídlo"
Emil- ,,Jak se opažujete sire!?"
Než-li Emil stihl domluvit, tak ho Klaus chytil pod krk a šel směrem ke schodišti, ze kterého ho později shodil. Elijah držel zlomenou Rebeku v náručí.
SOUČASNOST
Klaus- ,,Nebyl pro tebe dost dobrý"
Rebekah- ,,Nikdo pro mě nebyl dost dobrý o to ses postaral Niku"
Klausovi začal zvonit telefon..
Rebekah- ,,Kam to jdeš?"
Klaus - ,,Za Marcelem"
Rebekah- ,,Elijah mi řekl o tvém zvráceném plánu, přezvít město. Nikde není řečeno,.že s ním chceš kamarádit'
Klaus- ,,Milá Rebekah. Vím že moc kamarádu nemáš tak ti to vysvětlím. Když si kamarádi zajdou ven, tak většinou popíjejí a když popíjejí, tak si říkají tajemství"
zvedl obočí a usmál se jako by měl už dávno vyhráno a odešel...
..Snad tu je někdo kdo to čte... :( :3
ČTEŠ
Niklaus Mikaelson
FanfictionJmenuji se Klaus... Jsem něco jiného.. Jiný druh příšery... Hybrid