Hikaye Tanıtımı

626 33 3
                                    

Not- Hikaye MinSung baskılıdır.

Kısa bir tanıtım:
~Lee Minho her gece başka biriyle yatan Lee Entertaiment'ın sahibidir. Kısa zaman önce hem sevgilisi hemde sekreteri olan Ya-eun'u kovuyor. (Ayrılma nedenleri Minho'nun Ya-eun'u aldatmasıdır.) Bu yüzden sekreter aramaya başlıyor. En yakın arkadaşı Hwang Hyunjin.

~Hwang Hyunjin sürekli olmasada haftada birkaç gün mutlaka birileriyle yatan fakat 4 aydır kimseye bakmayan biridir çünkü 4 ay önce aşık olmuştur. En yakın arkadaşı Lee Minho.

~Han Jisung sadece ortaokulda bir kez aşık olmuş ondanda karşılık görmemiş saf masum bir insandır. Yeni gireceği şirketin sekreterinin olmamasının sebebini bilmiyordur. En yakın arkadaşı Lee Felix.

~Lee Felix Jisung'la ilkokul arkadaşlarıdır. İlkokuldan liseye kadar jisungla birlikte okumuş fakat üniversitede annesi onu yanında istediği için 4 yıl avusturalyada okuyup jisungla ayrı kalmıştır. Onunda hiç sevdigi ve sevgilisi olmamıştır fakat 3 ay önce birine aşık olmuştur.

~Kim Seungmin Lee Minho'nun sekreteridir. Yang Jeongin ile 1 senelik ilişkileri var.

~Yang Jeongin Lee Minho'nun şoförüdür. Kim Seungmin ile 1 senelik ilişkileri var.

~Bang Chan Jisung'un abisi gibi sevdiği bir arkadaşıdır. Normal bir şirkette çalışmakta. Bang Changbin ile 4 yıldır evli. Min Ji adında 2 yaşında bir kızı var. (Korede soyadının değişmediğini biliyorum)

~Bang Changbin Minho'nun lise arkaşı. Felix'le de çocukluk arkadaşı. Seo Entertaimentın yöneticisi. Babası yaşlı olduğu için şirketin başında. Bang Chan ile 4 yıldır evli. Min Ji adında 2 yaşında bir kızı var.

Ana ship
~MinSung

Yan shipler
~HyunLix
~ChanChang
~SeungIn

⚠️Smut vardır. Smut sahneleri gelince söylerim. Rahatsız olacaklar okumasın lütfen⚠️

Efendim olur musun / MinSungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin