Boli sme na ceste k Bonnie a Caroline, Damon ma chcel zoznámiť z Bonnie a Stefan s Caroline no to ešte ani jeden z nich nevedel že sú to moje kamarátky. Caroline vtedy síce ešte nebola upírka ale tak či tak je to moja kamarátka, Bonnie vždy spomínala že jej jej stará mama vraví že je čarodejka, Bonnie tomu neverila a nakoniec zistila že mala pravdu a teraz je čarodejnica.
Na stretnutie s nimi som sa veľmi tešila, už dlho som ich nevidela. Išla s nami samozrejme aj Zita.
Na pol ceste nás zastavil ten odporný bastard Klaus. Aspoň ja som ho tak vo svojom vnútornom ja volala. Potreboval Zitu, presnejšie jej pomoc, síce som jej už asi tisíc krát vravela že nechcem aby pripravovala žiadnu uvítaciu párty ako chcela. Sľúbila mi že to nespraví ale očividne mi iba zase klamala ako vždy.
Ona párty miluje a len tak si to nedá vypustiť z hlavy ani keby som ju týrala a mučila. Ona keď si za niečím stojí nedá sa jej to len tak vyhovoriť, aspoň teda párty nie. Ale má to po mne, ja som ju to naučila. Pred tým taká nebola.„Zita poď so mnou.” povedal jej Klaus a ostatných si ani nevšímal.
Zita samozrejme že išla a ešte pred tým ako odišla mi povedala aby som sa pripravila.
Moja odpoveď bola : „To ty sa priprav na to že zase dakde zdrhnem a neprídem.”„Neboj, nikde nezdrhneš, dajú na teba pozor.” kývla hlavou smerom k Salvatorovcom.
Pozrela som sa na Damona. On tiež nenávidel párty a vždy sa radšej vyparil len aby ho tam jeho brat nedotiahol. Dúfala som že mi pomôže no bohužiaľ očividne nie.
„Prepáč, sľúbil som Stefanovi že mu pomôžem dotiahnuť ťa tam.”
„Neklam, ani si nevedel že prídem.” No potom mi to doplo keď mi dal slabý takmer nebadateľný náznak že mi pomôže. Len nechcel aby Stefanovi došlo že mi veľmi rád pomôže.
Bolo mu jasné že kebyže nezdrhneme dotiahnú tam aj jeho.Už sme boli pred domom kde býva Caroline a bola u nej aj Bonnie.
„Caroline, toto je M....” nestihol ma Stefan ani len predstaviť.
„Mia!” Skrýkla Caroline jednohlasne aj a Bonnie a obidve sa mi hodili okolo krku.
„Nevedel som že....” nestihol Damon dopovedať čo chcel lebo som mu skočila do reči.
„S Bonnie a Caroline sa poznáme od detstva. Spoznali sme sa keď som mala 6.”
Keďže sme sa mega dlho nevideli mali sme si toho dosť povedať. Vraveli sme si samé babské veci takže sme Damona a Stefana vyhnali z domu.
Čas letel ako bláznivý, ani sme si neuvedomili koľko je hodín a vošiel do domu Damon.
„Čo tu robíš?” skríkla po ňom Caroline.
„Zita stojí pred domom a čaká na vás, vraj je to už hotové.”
Zazrela som po Damonovi. „Chceli sme predsa zdrhnúť.”„To je síce pravda ale vyhnali ste ma z tadeto tak som ťa nemal ako zavolať.”
„Tsh. Stačilo prísť.” odvrkla som mu ale išla som. Išla s nami aj Caroline a Bonnie. Všetky v šatách dokonca aj ja. Zita bola mega neoblomná a keby som si ich nedala dobrovoľne, navliekla by mi ich nasilu.
Na šaty som nebola zvyknutá a bol to šok nie len pre mňa.
„Wauu, vyzeráš nádherne.” nestačil sa Damon čudovať.
„ To vždy.” odpovedala som mu z úsmevom.
„Ty tiež nie si na zahodenie.” podpichla som ho.
„Viem, ale nemám rád sako. Na to je tu Hero hair.” ukázal na Stefana.
„Poďme kým si to nerozmyslíš.” Hnala nás Zita.
YOU ARE READING
Prekážky
FanfictionJe v poriadku milovať oboch ako tvrdila Katherine v the Vampire Diares? Myslím že áno ale mať môžeš iba jedného alebo žiadneho. Miina kamarátka Zita vezme Miu do Mystic Falls a zoznámi ju s jej novým kamarátom Klausom. Klaus je upír ale Zita o tom...